Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter synes den blir større og større og vondere og vondere. Kome en dag jeg var skikkelig hard i magen , så nå drikker jeg litt lactulose daglig for å forsikre meg mot det problemet. Bruker alco anal? Men det skjer ingen ting de ander er jo ikke anbefalt til gravide uten samråd med lege men skal på riksen i morgen og håper å få go på litt sterker krutt.... AU AU AU AU Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en kjempevond en. Bada rumpa i grønnsåpebad, da forsvant vondheten, men klumpen var der fortsatt (utvendig hemoride). Så smurte jeg den inn med honning. Da skrumpa den inn og ble borte! ;-)

Lykke til - håper dette er til hjelp!

Skrevet

Jeg svarte noen på dette før i dag - se på side 2.

Skrevet

Må bare støtte honning-tipset! Virket her også:)

Skrevet

Hei ljuba!

Er det lenge siden du prøvde honning? Jeg prøvde for tre uker siden, og den er helt borte, men er redd den skal komme tilbake... Hvor lenge brukte du honning?

Skrevet

mentholatum salve!!! Lindrer som bare rakkern! Skal sies at det ikke er selvprøvd, men har 2 venninder som skryter uhemma av det rådet!

Skrevet

....de har viist en salve på helsekost....som innholder noe honninglignende ting som skal være kjempefin....lurer på om det heter propolissalve....gå og spør....

Skrevet

TAkk skal prøve både honning og mentohlatum om det trengs.. au au noe må virke!

Skrevet

Jeg bruker sheriproct, fikk den anbefalt på apoteket og av legen. Du får kjøpt den resepfrritt. Fikk beskjed av legen om å bruke den i 2-3 uker. Du må smøre godt, også inn i rumpa. Denne salven er betennelsesdempende, noe ikke alcos anal er. Lykke til

Skrevet

Xylocain salve hjelper mot smertene, den er lett bedøvende. Honning svei som bare rakkeren, klarte kun å ha det på 5 min, men de ble mindre så det hjalp. Press med en isbit gjør også sitt til at de blir mindre. Viktig å passe på kostholdet og bruk lactulose så du ikke får hard mage igjen, da er det tilbake til start... Hemorider er noe herk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...