nettie med 4 små Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Fortsatt god tid,men lurer på hva andre gjør...
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vi ber faddere, besteforeldre,oldeforeldre, barnets tanter, onkler og søskenbarn. Og siden vi har så liten familie så ber vi våre tanter, onkler og søskenbarn også. Så blir alle så fornøyde er ikke mer enn rundt 20-24 stk. tilsammen.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 vi har en liten plan om å kansje bare be dem nermeste på middag og kaffe hjem til oss eller på en resturant i nærheten her som har egen "selskaps-sal". blir vel da barnets besteforeldre, onkler og tanter, oldeforeldre og fadddere! tror ikke vi gidder å styre så veldig mye med alle våre onkler, tanter, osv, har så stor slekt at det ville blitt en helt bataljon da=) virker som fler og fler i vår slekt har gjort det slik..
Ioren Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Det ser ut til at det blir oss, barnets besteforeldre og oldeforeldre, noen vennepar, et tante/onkelpar av meg og samboers tanter og onkler (4 stk tilsammen) Blir 28 voksne og 4 fra 3 år og ned.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 skal ha mamma,brødrene mine og fadderne i dåpselskapet...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 siden vi skal gifte oss neste år skal vi ha en liten sermoni (er iallefall planen) når dåpen skal holdes i januar neste år. Vi skal be to av mine tante og onkler og 2 av hannes. Dette er de vi har kontakt med daglig, og som vi anser som å være de nærmeste. Ellers skal vi be babyens besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. Og selvsagt de som skal være faddere. Vi blir ca 40 stk og det blir kun den nærmeste familien, skal be flere på kaffen etterpå...
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Bare nærmeste slekt. Mine besteforeldre som er i live, mine foreldre, og mine søsken + faddere...
Sissy-mams Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Våre foreldre, søsken og deres ektefeller/samboere og barn. Med våre egne barn blir vi ca 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå