Gå til innhold

Hven skal/har dere bedt i dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt god tid,men lurer på hva andre gjør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ber faddere, besteforeldre,oldeforeldre, barnets tanter, onkler og søskenbarn. Og siden vi har så liten familie så ber vi våre tanter, onkler og søskenbarn også. Så blir alle så fornøyde :) er ikke mer enn rundt 20-24 stk. tilsammen.

Skrevet

vi har en liten plan om å kansje bare be dem nermeste på middag og kaffe hjem til oss eller på en resturant i nærheten her som har egen "selskaps-sal".

blir vel da barnets besteforeldre, onkler og tanter, oldeforeldre og fadddere!

tror ikke vi gidder å styre så veldig mye med alle våre onkler, tanter, osv, har så stor slekt at det ville blitt en helt bataljon da=)

virker som fler og fler i vår slekt har gjort det slik..

Skrevet

Det ser ut til at det blir oss, barnets besteforeldre og oldeforeldre, noen vennepar, et tante/onkelpar av meg og samboers tanter og onkler (4 stk tilsammen) Blir 28 voksne og 4 fra 3 år og ned.

Skrevet

skal ha mamma,brødrene mine og fadderne i dåpselskapet...

Skrevet

siden vi skal gifte oss neste år skal vi ha en liten sermoni (er iallefall planen) når dåpen skal holdes i januar neste år.

Vi skal be to av mine tante og onkler og 2 av hannes. Dette er de vi har kontakt med daglig, og som vi anser som å være de nærmeste.

Ellers skal vi be babyens besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler. Og selvsagt de som skal være faddere.

Vi blir ca 40 stk og det blir kun den nærmeste familien, skal be flere på kaffen etterpå...

Skrevet

Bare nærmeste slekt. Mine besteforeldre som er i live, mine foreldre, og mine søsken + faddere...

Skrevet

Våre foreldre, søsken og deres ektefeller/samboere og barn. Med våre egne barn blir vi ca 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...