jentebabymom Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 har bommet på uringlasset i noen mnd nå når du trenger hjelp til å snu deg rundt i senga om natta, hjelp til å komme seg ut av senga i det hele tatt. når du aldri rekker å ta telfonen før det har sluttet å ringe når det å gå til postkassa er blitt mer enn dagens gjøremål.
minimegogtrollet Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 hahahahahaha:-) akkurat sånn jeg føler meg!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 du ikke får på deg elefanttrusene dine, gråter for at du ikke får tatt de på og gråter for at de er digre som fallskjermer:P du har gitt opp å bruke sokker og er stolt over å ha klart å gå til postkassa og tilbake:)
Poteto Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 du får sambo til å barbere beina dine.. ikke finner en liggestilling i løpet av en hel natt, å når du endeli har sovnet, så må du på do. hviler 2-3 ganger til dagen. ribbbeina er ømme konstant..
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 -kommer halvveis ned trappen før du innser at du går på tøflene (lånt fra en venninne...) - Sitter like bredbeint i sofaen som en gjennomsnitts trailersjåfør - har kuttet garderoben til en bukse, et skjørt og tre topper, pluss et par sandaler som går til alt. - Tenker at Sloggi Maxi egentlig er ganske behagelige truser å gå med - ligger våken og funderer på om du skal gidde å snu deg i sengen, For det første er det et tiltak uten like, for det andre vekker du garantert partner, og for det tredje så må du helt sikkert på do igjen hvis du beveger deg for mye
oktoberjentene;) Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 - bare går videre uten å plukke opp det som ligger på gulvet fordi du rett og slett ikke klarer å bøye deg så langt ned..... å gjør du det så kommer du ikke opp igjen
spireliten Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 - når du ikke ser at bikinilinja trenger en ny omgang med høvelen
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 - Når du har satt deg ned i en litt lav strandstol hos mor og far og må ha hjelp for å komme opp - og mamma flirende kommenterer at stolen er revnet.... ("på tide at du kommer deg ut nå lillevenn...":) )
Mazza** Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 jaja jenter, da har jeg litt igjen til det.....70 dager igjen jeg ....er det 40 som er høygravid?? Litt usikker jeg altså...
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 ja? når er man høygravid sånn statistisk sett?
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 ja, da har jeg vel vært det en stund:D 28 dager igjen idag:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Eller når du har sex med samboer og du puster, peser og stønner som en gal, og sambo spør er det godt? Og du svarer, joda, men jeg får ikke puste... hehe:)
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 man er høygravid når det er 40 dager igjen til termin. Hvordan dette arter seg statistisk sett aner jeg ikke, men hvis man er gravid er det en 1/9 sjanse for at man er høygravid en gitt måned. Det er likevel større sjanse for å være høygravid på senvinteren/våren, da det fødes flere barn på denne tiden. Det er likevel 100% sikkert at du er høygravid måneden før termindato! Det er litt seint på kvelden for statistikk, så kan hende at mye av dette er helt på blåbærtur (utenom sesongen tilogmed), men siden du spurte om den statistiske fordelingen...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Eller når verken du eller sambo er i nærheten av å kunne tenke seg å ha sex, og dette dermed er utelukket som knep for å få fødselen i gang.
Potetstappe Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Når du prøver å fiffe deg opp med litt sexy undertøy, men begynner å gråte når du ser deg i speilet. For takket være magen kan man faktisk ikke se annet enn Bh'en! Når du våkner hele natta for enten å tisse eller massere vekk krampe i leggen! Gjerne begge deler samtidig. Når du er på stranda og må snu deg mot ei venninne for å spørre henne om bikinitrusa dekker glufsa. Har jo ikke sjans til å se det selv! Når du skriker "I helvete" hver gang noen ringer for å spørre om babyen kommer snart Når du må løftes ut av badekaret Når alt av kropp nedenfor magen må lufttørke eller bli tørkes av andre etter en dusj Når du har blå crocks på bena, og en nydelig beige kjole i BRYLLUP! Og gråter litt fordi noen ser rart på deg...
Enitsirk79 Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 - Når du blir helt svett og utslitt av å ta på deg støttestrømper som du er helt avhengig av. - Når du synes det er et ork å snu deg i sengen. - Når alle som ringer deg sier "er det noe på gang?" før de sier "hallo"
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #18 Skrevet 1. juli 2007 Du sier bommet på uringlasset. Ja, jeg skjønner nok hva du mener. Jeg klarer ikke å se tissen min lenger. Jeg må føle meg frem eller se meg i speilet.
Mizz-Lene Skrevet 1. juli 2007 #19 Skrevet 1. juli 2007 Når du sitter på BIM halve natten pga restless legs, halsbrann og konstant behov for å tisse...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #20 Skrevet 2. juli 2007 ....når du har vaska alt babytøyet 10 ganger fordi de tre første omgangene var feil vaskepulver....de tre neste fordi det lukter litt av den nyinnkjøpte komoden.....og noen ganger til fordi du bare er rastløs....og ikke har noe annet å stappe inni den maskinen...... jeg er så drittlei av å veeeeeeeeeeeeente....men det må jeg jo pent gjøre når min selvkomponerte sex-termin er litt rufsete i kantene....og fylt til randen av et intenst håp om å føde 2 uker før ul-termin som umulig kan stemme i mitt rastløse hode,.....
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juli 2007 #21 Skrevet 2. juli 2007 må planlegge hvordan en skal få til å ta opp ting fra gulvet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #22 Skrevet 2. juli 2007 Når man våkner flere ganger pr natt med leggkrampe som ikke bare er i leggen, men starter i rumpeballen og går helt ned til tåballen. også er man overlykkelig for at det andre benet bare har leggkrampe bak det ene låret..... Da DRITER man i at mannen sover ) Når det ikke er noe problem å sykle en time på ergometersykkel, men å gå opp trappa gjør at jeg henger over trappegelenderet og bruker noen minutt på å få igjen pusten (skjønner VIRKELIG ikke hvordan det er mulig...) Når man bare ligger på sofaen og slapper av, men likevel peser som en hval for lungene har ikke plass nok... (det er iallefall det jeg sier til sambo)
nicco Skrevet 2. juli 2007 #23 Skrevet 2. juli 2007 - når jeg begynner å vaske kjøkkenskapene inni for 2.gang..... - når jeg gleder meg til 3 åringen kommer hjem og hjelper meg å plukke opp ting fra gulvet.....
calla*høygravid:) Skrevet 2. juli 2007 #24 Skrevet 2. juli 2007 Når man ikke får på seg støttestrømper uten hjelp Når sandaler er alt som passer av sko, og da kun uten sokker Når det er kaldt ute og man MÅ bruke sokker, og man snubler avgårde i samboers sko Når man ikke kommer seg opp fra saccosekken alene Når man endelig har kommet seg i seng, så blir man liggende i den stillingen man landet i.... Å enda er det 10 dager igjen til jeg er offisielt høygravid
rosa og en blå Skrevet 2. juli 2007 #25 Skrevet 2. juli 2007 *sex uten lyst blir plutselig greit... -for å få ut ungen som du egentlig ikke har tid til å få enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå