SOMMER :) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Om 4-5 dager er jeg mamma til en liten gutt.. :-) Gleder meg masse, men det er såå utrolig vanskelig med navn. Kan dere hjelpe oss å rangere disse navnene? Kom gjerne med kommentarer til navnene. Simon Peter Jesper Daniel Filip Jakob/Jacob Aron Helmer
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jesper Peter Daniel Simon Aron Jakob Filip Helmer Hva heter første da?
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Daniel Peter Simon Aron Jakob Filip Helmer
oktoberjentene;) Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Likte Simon best..... Så Jesper, Jakob, Filip, Daniel, Peter, Aron og Helmer... Det siste navnet likte jeg ikke så godt.....
Cybermom♥ Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jakob/Jacob Jesper Peter Simon Daniel Filip Helmer Aron Hva er navnet til "liten"? Kanskje lettere å rangere etter hva som passer med storebror/storesøster...:-)
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Da klinger det kanskje best med Aron?
Cybermom♥ Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Så nå at mens jeg tenkte hadde du svart noen andre på hva søster heter... Tror jeg holder fast ved rekkefølgen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå