Mona2 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 På esken fra legen står det en tablett daglig, men inni vedlegget står det 2-3 tabletter daglig....Er det fordi jeg er gravid at legen bare har skrevet 1 tablett daglig? Er så veldig allergisk
Suprise! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Legen min har skrevet at jeg kan ta opptil 4 om dagen. Det samme skrev han sist også. Man får disse allergitablettene FORDI man er gravid:)
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg har og fått dette,og står en tablett daglig her og,så tror jeg holder meg til den gett..tar den ikke daglig heller jeg,bare de dagene jeg føler det er verst..om man ser i felleskatalogen,så står det at man bare skal ta disse i graviditet dersom fordelen med tabletten oppveier for det faktum at man er gravid ( eller noe i den dur)
Suprise! Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hm...kanskje jeg kan ta 4 fordi jeg er veeeeeeeeldig allergisk da:p
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 hehe,kanskje det..men hadde nok villet tatt bare en til å starte med og heller sett det an trur jeg..hvis det hjelper er jo det det beste om du slipper ta så mange
jente08&jente2010<3 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 jeg tar polaramin fordi jeg er gravid... kan ta opptil 4 om dagen:) men sjeldent jeg gjør det... blir så sinnykt trøtt, så da klarer jeg nesten ikke å fungere normalt...
Suprise! Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Brukte disse en periode da jeg var liten også måtte slutte fordi jeg ble såååå trøtt:p Er trøtt nå også ,men om det er tabl eller graviditeten vites ikke;p Tok disse i forrige sv.skap også,4 om dagen. Gikk bra det! De virker nesten ikke på meg,tror jeg kunne tatt en i timen døgnet rundt:p Men men,håper barna slipper unna! Men,syns du skal gjøre det DU har fått besked om av DIN lege!