Mona2 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 På esken fra legen står det en tablett daglig, men inni vedlegget står det 2-3 tabletter daglig....Er det fordi jeg er gravid at legen bare har skrevet 1 tablett daglig? Er så veldig allergisk
Suprise! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Legen min har skrevet at jeg kan ta opptil 4 om dagen. Det samme skrev han sist også. Man får disse allergitablettene FORDI man er gravid:)
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg har og fått dette,og står en tablett daglig her og,så tror jeg holder meg til den gett..tar den ikke daglig heller jeg,bare de dagene jeg føler det er verst..om man ser i felleskatalogen,så står det at man bare skal ta disse i graviditet dersom fordelen med tabletten oppveier for det faktum at man er gravid ( eller noe i den dur)
Suprise! Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hm...kanskje jeg kan ta 4 fordi jeg er veeeeeeeeldig allergisk da:p
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 hehe,kanskje det..men hadde nok villet tatt bare en til å starte med og heller sett det an trur jeg..hvis det hjelper er jo det det beste om du slipper ta så mange
jente08&jente2010<3 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 jeg tar polaramin fordi jeg er gravid... kan ta opptil 4 om dagen:) men sjeldent jeg gjør det... blir så sinnykt trøtt, så da klarer jeg nesten ikke å fungere normalt...
Suprise! Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Brukte disse en periode da jeg var liten også måtte slutte fordi jeg ble såååå trøtt:p Er trøtt nå også ,men om det er tabl eller graviditeten vites ikke;p Tok disse i forrige sv.skap også,4 om dagen. Gikk bra det! De virker nesten ikke på meg,tror jeg kunne tatt en i timen døgnet rundt:p Men men,håper barna slipper unna! Men,syns du skal gjøre det DU har fått besked om av DIN lege!
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Heisann! Det finnes 2 styrker av Polaramin, og selv om noen tar 4 tabletter til dagen er det ikke sikkert du kan gjøre det med den styrken du har! Det beste er nok å spørre legen eller apoteket om råd i stedet for her inne!!!
Erisa* Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Ta alltid den dosen som er forskrevet, altså det som står på lappen på utsiden av pakken!! Hvis du er i tvil, kontakt lege. Man blir veldig trøtt av Polaramin, så det er ikke noe poeng å ta mer enn man trenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå