snart2b.mor Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har i går og i dag hatt masse utflod. Ligner nesten snørr. Men uten blod. Magen strammer seg også. Det kan vel ikke være slimproppen? har kommet ca. 6 ts. tilsammen. Det er ganske mye. Det kommer nytt slim etter hver gang magen strammer seg.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Sånn var det med meg for noen dager siden.. grønn gult slim som ser ut som snørr. hadde også tett med kynnere den dagen.. men heldigvis sitter jeg her med stor mage ennå.. vil gjerne vente litt til jeg da.. hehe. Men jeg er sikker på at det var proppen som hadde gått før alt slimet begynnte å komme.. så en klump i do noen timer før jeg merket at slimet begynnte å komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå