Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 og gå ut på byen med noen venninner,når babyen min er en bare litt over en mnd gammel?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Det er det faktisk bare du som kan svare på :-) Er du i form til det? Orker du? Har du lyst? Føles det greit? Er svarene ja, så er det vel ikke for tidelig? Regner da med at du har noen andre som kan mate babyen i så fall mens du er borte.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg er alene med babyen min, og hun har kolikk,så vært en slitsom mnd kan man si:) og da tilbydde mamma seg og passe vesla mi mens jeg tok en tur ut med noen venniner en kveld. får litt dårlig samvittighet ettersom hun er så liten enda,men har samtidig veldig lyst til og dra ut en liten tur:)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hvis du har lyst så gå og kos deg:) Jenta de har det heilt fint med mormor!!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Gå og koble av det, det tro jeg dere begge kan ha godt av! Du får ny energi og hun en mer glad mamma :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg gikk ut på fest første gang da gutten min var nesten 5 mnd og syntes egentlig det var for tidlig. Men det var utdrikkningslag så jeg følte jeg måtte være med. Holdt meg edru den kvelden. Ellers har jeg vært borte hjemmenifra flere kvelder på besøk hos venninner før dette, men ikke fest.. Jeg følte ikke for det rett å slett.. Om det er for tidlig for deg må du kjenne på selv.
MammaDilla Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Kos deg du Men husk at før barnet er 6 uker gammel skal man være ekstra forsiktig med alkohol. Og høy promille og inntak av brennevin kan føre til at utdrivningsrefleksen forsvinner. Bar et lite råd Men kos deg, det fortjener du
hege3 Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Det er jo kjempefint at du går ut og får "ladet batteriene" dine uten babyen. Jeg var veldig hønemor med mine 2 første, skulle aldri ha barnepass. Denne gangen har jeg sluppet til andre som har hatt lyst til å passe vesla litt. Det er jo bare SÅ godt å være ute med venninner, og babyen har det godt bare den får tilfredstilt alle behovene sine. Man får masse god energi til å bruke på den lille som krever oss 24 timer i døgnet. Fast barnepass noen ganger i uka har både den lille og du godt av.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 tja,det synes jeg egentlig ikke...litlå mi var nesten 3 mnd når jeg drakk for første gang. nyttårsaften. Hun var bare 3 uker første gang jeg var på byen, men da helt edru... men jeg går nesten aldri ut lengre...gidder rett og slett ikke...det er den eneste grunnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå