Gå til innhold

østfoldinger med termin aug/sept/okt ????


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er int i kontakt?????

legg meg gjerne til MSN om dere vil snakke litt der! nå drar jeg på ferie en uke, men kommer jo tilbake også... å skjekker sikkert mail ol der også :)

 

 

hadde hvertfall koselig..

 

jeg er selv ei jente på snart 23 som venter nr to 11.sept. har ei datter som blir 2 år i august..

 

klem fra halden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!!

 

Vi er flere jenter som pleier å møtes på BIM treff i Fredrikstad.. Vi er iallefall 3-4 med termin i september!!

neste treff er nå på onsdag klokken 12 på Peppes i Fredrikstad sentrum.. Kjempe koselig om du tar deg en tur. Og der er det lekerom på dattern din, så bare å ta henne med også!

 

 

Skrevet

jeg har termin 18. september, halden her også:)

 

er ikke så lett å legge deg til MSN uten å ha mailadr. din, men:) send en pm da vel, så legger jeg deg til. hvis ikke du er der fra før da:)

Skrevet

Heihei!

Jeg er en vaskeekte Østfolding med termin i september! :)

..gjør som MaryPopp sier; bli med på treff!

Det æ'kke skummelt i det hele tatt -bare hyggelige damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...