¤snart to snupper¤ høygravid Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 noen som er int i kontakt????? legg meg gjerne til MSN om dere vil snakke litt der! nå drar jeg på ferie en uke, men kommer jo tilbake også... å skjekker sikkert mail ol der også hadde hvertfall koselig.. jeg er selv ei jente på snart 23 som venter nr to 11.sept. har ei datter som blir 2 år i august.. klem fra halden
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hei hei!! Vi er flere jenter som pleier å møtes på BIM treff i Fredrikstad.. Vi er iallefall 3-4 med termin i september!! neste treff er nå på onsdag klokken 12 på Peppes i Fredrikstad sentrum.. Kjempe koselig om du tar deg en tur. Og der er det lekerom på dattern din, så bare å ta henne med også!
eh81 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 jeg har termin 18. september, halden her også er ikke så lett å legge deg til MSN uten å ha mailadr. din, men:) send en pm da vel, så legger jeg deg til. hvis ikke du er der fra før da:)
SokkeLaila Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Heihei! Jeg er en vaskeekte Østfolding med termin i september! ..gjør som MaryPopp sier; bli med på treff! Det æ'kke skummelt i det hele tatt -bare hyggelige damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå