Gå til innhold

Jenta mi mistet en fingertupp i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig klemte vessla på 2 1/2 år fingeren i en tung dør. Nesten hele det ytterste fingerleddet ble revet løs. Hang bare fast i en liten hudbit. Vi kom oss til legevakta hvor de sydde tuppen på igjen. Hun var faktisk ganske heldig. Hverken benet eller neglfestet var ødlagt så det kommer til å bli nesten bra igjen. Må kansje regne med å få litt dårligere følelse i den fingertuppen men det er alt. Får bare håpe hun ikke har planer om å bli fiolinist. Da får hun nok et problem.

Nå har hun fått viljen sin i alt resten av dagen, så for henne har nok tross alt dagen vært fin, men jeg håper hun ikke forventer at morgendagen blir lik. Huff! Tapper var hun i hvertfal, bådet på legevakta og etterpå. Klager jo ikke en gang. Går bare med hånden langt ut for ikke å komme borti fingeren. Håper hun ikke har så vondt i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars :(( uff, får gi henne paracett eller noe..

Skrevet

Auuuuuuuuuu.... Stakkar :(

Skrevet

uff stakkar...det er bra fingeren ble redda.

Skrevet

Huffameien...for en grusom opplevelse for dere da...., god bedring til jenta di :-)

Skrevet

Ååå... stakkars, stakkars liten! Jeg fikk helt vondt av henne, så vondt det må ha vært!! :( Og så forferdelig redd og grusomt det må ha vært for dere... ønsker henne god bedring og sender en klem til dere!

Skrevet

Auu...!

Stakkars lille jenta di.

Hils henne da:) Og ønsk god bedring:)

Skrevet

Huff a meg, stakkars liten, nå fikk jeg helt vondt inni meg. Godt den kunne syes på igjen da. Håper hun blir fort bra igjen;-)

Skrevet

Herregud får vondt i hele kroppen av å lese. Stakkars jente!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...