___ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 I dag tidlig klemte vessla på 2 1/2 år fingeren i en tung dør. Nesten hele det ytterste fingerleddet ble revet løs. Hang bare fast i en liten hudbit. Vi kom oss til legevakta hvor de sydde tuppen på igjen. Hun var faktisk ganske heldig. Hverken benet eller neglfestet var ødlagt så det kommer til å bli nesten bra igjen. Må kansje regne med å få litt dårligere følelse i den fingertuppen men det er alt. Får bare håpe hun ikke har planer om å bli fiolinist. Da får hun nok et problem. Nå har hun fått viljen sin i alt resten av dagen, så for henne har nok tross alt dagen vært fin, men jeg håper hun ikke forventer at morgendagen blir lik. Huff! Tapper var hun i hvertfal, bådet på legevakta og etterpå. Klager jo ikke en gang. Går bare med hånden langt ut for ikke å komme borti fingeren. Håper hun ikke har så vondt i morgen.
TurangaLeela Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 uff stakkar...det er bra fingeren ble redda.
Skravlemamman Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Huffameien...for en grusom opplevelse for dere da...., god bedring til jenta di :-)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Ååå... stakkars, stakkars liten! Jeg fikk helt vondt av henne, så vondt det må ha vært!! Og så forferdelig redd og grusomt det må ha vært for dere... ønsker henne god bedring og sender en klem til dere!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Auu...! Stakkars lille jenta di. Hils henne da:) Og ønsk god bedring:)
2 søte småpiker Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Huff a meg, stakkars liten, nå fikk jeg helt vondt inni meg. Godt den kunne syes på igjen da. Håper hun blir fort bra igjen;-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Herregud får vondt i hele kroppen av å lese. Stakkars jente!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå