Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Vi tenker på å dra til hunderfossen med guttene på hhv 4 år og 15 mnd. Skjønner at minsten ikke får så mye utbytte av det, men er det værdt det for fireåringen sin skyld? Er to dager mye eller lite? Og hvor anbefaler dere overnatting? Ønsker det så rimelig som mulig, men ønsker å slippe å sove alle mann på samme rom.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Glemte å spørre om man må betale for å være med på de enkelte attraksjonene i tillegg til inngangsprisen!
Koala *g07* Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Heisann, litt usikker ang parken siden jeg ikke har vært der siden jeg var liten selv, men vet de har mye spennende selv om man ikke får kjørt bil og slike ting pga alder. Overnatting,anbefaler Øyer gjestegård, se denne siden : http://www.hafjellhotel.com/
Katja Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hunderfossen er topp for en 4-åring! I allfall hvis det er en bilgal gutt Når man har betalt inngang, må man ikke betale for mer. Eller, man må betalte for minigolf, også må man betale i den nye engergipark-delen, men det er han uansett for liten til å være med på. Vi har overnattet på Quality Hafjell, men da har vi vært hele gjengen på et rom. Hvis du går inn på www.hunderfossen.no, finner du info om parken og mange tips til overnattingssteder. God tur! PS! Jeg syns personlig at dette er den beste parken for de minste barna, har alltid likt oss der. Rolig tempo i parken og ikke mye støy.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 min 2 åring hadde det veldig moro, hadde vært ypeprlig om han hadde vært 3 eller 4,
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hei vi var der ifjor (på vei hjem fra østlandet) Da var Odin ca 1år og 6mnd og han fikk absolutt mye ut av det=) MAsse dyr der,hoppeslott,bading,sandkasse++masse andre barn på hans alder. Så det passer supert til begge to det. Vi oxo skal dit i år igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå