Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hvor lang tid etter fødselen startet dere opp sexlivet igjen? Her er det ca 4 uker siden fødsel, ble klippet og sydd endel.men føler nå at det er grodd og begynner å føle meg såpass at jeg kanskje skal ta litt initiativ snart;) Er litt spent.....
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Her begynte vi igjen etter 2 uker =) Jeg ble klippet og sydd, pluss revnet, så vi tok det veldig pent i begynnelsen..
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Etter 2 uker her også. Måtte bare sy et sting, og det var faktisk digg å ha sex! Du kan jo ta initiativ, men satse på å ta det forsiktig og "føle" dere litt frem... Etter min første fødsel gikk det 6 uker til vi hadde sex, og da var det ganske sårt og vondt den første gangen.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Tok 5 uker første gang, da ble jeg sydd masse (hadde ruptur grad 3), gikk helt fint, bare litt ømt i starken fordi jeg var så anspent :-) Andre gang tok det vel 4,5 uke tror jeg. Nå er det snart 3 uker siden fødselen og jeg er helt klar, men har fortsatt renselse, så derfor må vi vente. Bør vel uansett vente i over 3 uker når man er sydd siden stingene trenger ca 3 uker på seg før de er 100% grodd.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Det er ikke noe problem å ha sex selvom man har renselse.. Det er bare å bruke kondom, for det eneste som stopper "vanlig" sex uten kondom er at det er infeksjonsfare for kvinnen...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hadde sex 3 mnd etter fødselen, ble sydd, men jeg følte meg rett og slett ikke klar. Husk å bruke glidemiddel å begynne med!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Ingen av oss synes det er så sexy med blod og den lukten det medfører ;-) Så vi venter! Har aldri sex under mensen heller, synes det er ekkelt begge to.
Tamline Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 er 6 uker etter fødsel nå, men jeg klarer ikke å ha sex enda...har hatt lyst faktisk helt siden rett etter fødselen, men det er så ømt i underlivet enda, så det blir vondt... noen som har hatt det sånn som meg?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 sex etter 4 mnd..skjønte ikke vitsen med å ha sex når det var så vondt. Vi prøvde første gangen etter 8 uker. Alt blir bedre i underlivet og tilslutt blir du helt som før..
Mammasin Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Vi startet etter 5 uker. Det var fortsatt litt ømt og første gangen var preget av nervøsitet. Men det var mer tanken på at det skulle revne opp igjen eller noe sånt som gjorde at jeg var veldig overfølsom:-) Men da jeg merket at det gikk helt fint ble det bare bra. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Er snart 7 uker siden fødselen, og jeg tør ikke å prøve enda. Er grodd, men fortsatt svir det og er ømt der jeg ble klippet. (For ikke å snakke om at jeg er helt utslitt, så sex er ikke i tankene mine engang. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå