Gå til innhold

OK - Leamus i magen i uke 20, liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et sånt evig spørsmål - men jeg er sånn i tvil. De siste dagene har jeg hatt samme følelsen som ved "leamus" i magen, på ulike steder. Det kan vare kort tid eller vare en stund og komme igjen flere ganger. Jeg ser at mange beskriver følelsen av liv lik denne - men akkurat nå kom det ganske langt opp på magen, og jeg er bare i uke 20 - skulle ikke tro babyen "rakk" helt opp. Men jeg skjønner ikke hva det ellers kan være, har aldri kjent noe liknende før. Men det minner ikke om bobler som sprekker eller små dult eller noe sånt som jeg hører andre beskriver, bare som milde leamus. Men det er ingen bevegelse som ved leamus. Kan jo nevne at morkaka ligger foran. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke følelse av bobbler eller dult, men som du beskriver leamus uten at det synes på huden utenpå. Hadde stort sett ganske langt ned i magen, men en sjelden gang lenger opp, nesten rett under navlen.

Jeg var da i uke 16, er 21 uker nå og kjenner spark og ja, bebin sparker langt opp også allerede, så er nok ikke usannsynlig at det er den du kjenner. Tok en drøy uke med leamus følelse hos meg før jeg kjente det litt mer tydelig :o)

GØY DA!!!

Skrevet

Hmm... kanskje det er han? Har liksom kjent så godt etter i mange uker allerede, men har liksom kjent etter noe annet. Trodde det skulle kjennes ut som "sommerfuglvinger" eller bobler som sprekker, men hadde ikke hørt det bekrevet som leamus før nå nettopp. Og da begynte jeg jo å lure litt. Har syntes det var påfallende, at jeg skulle ha så mange "leamus-følelser" ulike steder i magen... Får kjenne etter det nå da... Hadde jo vært utrolig gøy hvis det er den lille!

Skrevet

har også denne lemus følelsen, ikke bobler eller noe annet=)

er ganske langt ned i magen jeg kjenner det og etter nå snart en uke med "lemus" så er jeg rimelig sikker på at det er babyen som rører på seg=)

Skrevet

Ja ikke vet jeg, men denne leamus-følelsen gikk bort uten at jeg egentlig skjønte om det var babyen eller ikke - og ble erstattet av ganske godt kjennbare spark. Var litt i tvil i starten, for det var jo så fort over at jeg ikke rakk å kjenne ordentlig etter - men på torsdag kjente jeg det utenpå selv - og i kveld kjente mannen min det. Veldig stas!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...