Gå til innhold

Tonje & theodor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du ;o) det var lenge siden...hvordan står det til?

snakka med P i barnehagen her om dagen se..... han så at skiltet med "tilsalgs" hang opp ennå hos oss :o(

jajajaja*sur&grinete for det men*......... kommer vell en kjøper en vakker dag :O/

dere da? funnet noe?

kjøpt dere båt også? så deilig da :o) gratulerer !! bare fin været kommer nå da :o))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erù her ;o)?

Skrevet

Heeei:o)

Ja, han sa det se.. Skjønner ikke at dere ikke får solgt altså!! Men, som megleren vi snakket med sa, det er jo tørketid på sommeren!

Husker vi solgte et nyopppuset vertikalt hus på sommeren for noen år siden, da fikk vi 1,1.. ( var 2 på visning) og naboen som IKKE hadde pusset opp noe fikk 1,250 bare halvannen mnd. etterpå.. (høsten)..

SÅ ikke mist motet enda!!

Når flytter dere da?? Hi hi, slipper vel nesten å leie flyttebil dere.. K tar det vel bare på ryggen:o))

Snart ferie hos dere eller?

Ja, kjøpt oss båt vetdu! Deilig:o) Ingen hus her foreløpig, håper vi får tomt i Guslundåsen jeg da, legges ut i August:o)

Ellers rusler og går det vetdu.. Dere da?

Skrevet

vi flytter jo 1 aug vettu ;o) blir nok dugnad i vel foreningen, med trillebår tog :o))

pizza & øl når alle er ferdig :o)

Prøver oss på enda en visning på torsdag - hvis det går like dårlig. får vi ta pause frem til høsten. men da må det jo bli visning i et tomt hus :o(

er vedlig skeptisk & veldig spent !

Ja, bare 1 uke til....så er det ferie:o) Nora skal feire bursdagen sin i barnehagen på fredag - etter det tar vi ferie ! skal bare være på hytta & kose oss !

Joda, her går alt som vanlig......

K bodde i guslundåsen når jeg traff han :o) der er det kjempefint da !!!!! XXXXXXXXXXXX for en flott tomt :o)

Skrevet

Ok:o) Men, da bør dere ihvertfall ikke stresse sånn med flyttingen da..

Er helt sikker på at dere får solgt, det er jo så flott der! Herremin, det er jo nesten nytt også!

Så deilig, har dere hytte?? Det skulle jeg gjerne hatt og, hi hi.. Men, får bli hus i første omgang vel og hytte når lottogevinsten ruller inn:o))

Har N bursdag nå ja! Så kost da... Tiden går gitt! Ja, Theodor har også bare en uke igjen.. Vi er stort sett ferdig med flytting, deling, papirer osv. etter mamma nå, så det passer fint at det kun er 1 uke igjen i bhg nå... Han eelsker jo bhg.. Går til døra hver morgen og gliiiiser, hi hi...

Takket være Torpekjærringa det, hihi:o)) Er deg evig takknemlig for det!!

Skrevet

joda, ganske nytt & greit men.....årum er ikke verdens navle vettu, tonje ;o)

ja, familehytte da...men vi benytter den ganske mye :o) utrolig deilig!

NÅR vi vinner i lotto, (må jo være vår tur snart....) da kunne jeg tenkt meg en hytte helt alene på en holme ;o)

Nora er 2 år på lørdag alt.....tiden flyr assa ! lillemor er allerede 2 år !

Ja, har virkelig vært en stri tørn for deg i det siste! du er jammen tøff, det må jeg si!!

Ja, mini elsker også barnehagen sin - utrolig deilig at de gjør det!!

bare hyggelig å kunne hjelpe vettu ;O)))

vi prekas :o)) ....*kremt* skal inn til naboen å ta en blås - hihi !

Skrevet

Nei, men det er jo ikke lange veien verken til Fr.stad eller Sarp da!:o)

Ordentlig fint der synes jeg!

Tipper dere får solgt snart jeg!! Rart om annet:o)

Gosj, ja... 2 år ja!! Blir krone og greier til fredag da:o))

Hihihi, sitter og venter på min kjære venninne jeg og, har vasket over verandabordet:o))

Kose deg hos nabodamen *fnis*

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...