Gå til innhold

Får jeg bare en halv barnevogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake fant jeg drømmevogna. En simo kombivogn fjorårets modell i sort og grå. Denne ville jeg ha. Men syntes det var for tidlig å kjøpe vogn. Etter en tid var jeg tilbake på butikken for å se på vogna. Den var SOLGT. Og de fikk dessverre ikke tak i flere av denne. Var kjempelei meg.

Bestemte meg for å høre om det var noen andre som hadde denne vogna. Etter utallige mange telefoner fant jeg vogna i Kristiansand på Renes. De var veldig imøtekommende og en fantastisk service. Sendte meg bilder på mms for å være sikker på at det var rette vogna. Nå var jeg overlykkelig endelig hadde jeg funnet vogna. Det var bare for meg å overføre penger så skulle de sende. Pengene overført og vogna klar til sending.

Dagene gikk, jeg venta og venta. Endelig fikk vi telefon, men det var bare en av to esker som var kommet. Dagene gikk og den andre eska kom ikke. Tollpost som vogna er sendt med skulle undersøke saken. Joda de har mista den ene esken.Den er skrevet inn på terminalen i Kristiansand sammen med den andre eska. Men der forsvinner alle spora. Henta den som var kommet for å sjekke hva som var kommet. Ble det en vogn uten hjul eller uten bag? Joda det var heldigvis bagen som var kommet. De har fortsatt ikke funnet understellet...

Selvfølgelig får jeg tilsendt et nytt understell hvis de ikke finner det, men gud så irriterende. Venter i spenning.

Et godt råd til dere jenter: Finner dere drømmevogna så kjøp den mens de har den!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke typisk? :)

Får inntrykk av at det der ikke er uvanlig når det gjelder Simo-vogner, i grunnen. Min kombivogn kom også i to forsendelser: bagen/tekstildelene kom først, og understellet nærmere to uker senere (med feil i ryggdelen, men Babyshop var veldig behjelpelige og jeg fikk byttet ryggdelen med et de hadde i butikken).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...