ApriIbaby Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hva skal jeg gjøre? han ligger med hode ende hevet nesten til sittende stilling Han har fått både Solvipect og Effedrin Han har fått Astmamedisiner (har ikke astma) han ligger med åpent vindu. og tøørhoster med en "tett" irritasjonshoste helt til han kaster opp. Han hoster så han mister pusten innimellom Han er 2 år Hva skal jeg gjøre?
ApriIbaby Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Nei, ikke i dag. Vi var der i går pga flak krupp natt til i går som faktisk varte utover dagen i går. Fikk innhalasjon av adrenalin og betapred. Hadde en ok natt uten krupp. han har ikke krupp nå, men hoster noe veldig med engang han legger seg ned. Når han er oppe hoster han ikke i det heletatt.
Tre små & mammaen Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 kanskje du skulle hørt med legevakten om han kunne fått litt mer adrenalin/betapred på inhalasjonsmasken? Eller en hostesaft som hjelper mot tørrhoste? Stakkars lille gutten din da. Utrolig hva han skal igjennom den gutten... Klem fra meg
ApriIbaby Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Hele helgen henger vel sammen. Ante at det kom til å blir sånn, så jeg spurte om vi kunne få betapred til i dag og, men det fikk vi ikke for de hadde så lite igjen..... ....orker ikke sitte der i timesvis for kanskje å få noen tabletter. Han har ikke krupp i dag, så det er ikke sikkert han får engang. Dessuten liker jeg ikke noe særlig å putte i han disse kortikosteroidene.... ;-( Blir helt desperat av å ikke fp hjulpet han, men kan jo ikke stappe i han hele medisinskapet ( eller det som er igjen av det) heller
Expat Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hadde det vært min unge hadde jeg stablet en haug med puter på senga mi, pælma husbonden på gjesteværelset og hatt ungen sovende oppå mamma i natt. Godt oppreist, gjerne sittende overskrevs på deg. Ofte er det deilig å puste inn andres damp også (jada, gubben har "åndet" meg i søvn et par ganger også). Går det og, da får dere begge mest søvn. Ihvertfall ikke liggende flatt, 20cm heving av hodeenden (frottehåndkle som laken hindrer at han sklir).
tosmåjenter Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Og husk å gi nesedråper/spray. Det er det som funker best for snuppa vår på 3 som har vært plaget med hoste og falsk krupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå