Gå til innhold

Ang. Polaramin. Noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På esken fra legen står det en tablett daglig, men inni vedlegget står det 2-3 tabletter daglig....Er det fordi jeg er gravid at legen bare har skrevet 1 tablett daglig? Er så veldig allergisk, så kunne gjerne tenkt meg en til i løpet av dagen......

Håper noen vet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar en morgen o gkveld og merker det VELDIG godt om jeg glemmer en pille han har iallefall foreskrevet en morgen og en kveld til meg!!

Skrevet

Min lege skrev 1 hver dag på meg, men må nok si at jeg noen ganger har tatt 2 ganger per dag. Tror ikke det gjør noe, egentlig.

Skrevet

Kommer an på dosen, det ;o)

Noen liker å ta 6 mg hver kveld, så sløves de ikke så veldig ned på dagtid. Andre tar 2 mg morgen og 2 mg kveld, evt. 2 mg midt på dagen.....

Andre tar 2 mg ved behov.

Generelt er det ønskelig å bruke minst mulig medisin når man er gravid, så det blir en personlig avveining hvor mye man ønsker/trenger.

Skrevet

Jeg tar TO 6 mg en morgen og en kveld... var nettopp en artikkel i vg om at de fleste gravide er undermedisinert hva allergi angår.

Skrevet

tar også 2...en morgen og en kveld.

Skrevet

Da tror jeg at jeg skal ta 2 jeg også! En morgen og en kveld!

Takk for hjelpen, hater det hersens gresset akkurat nå!

Skrevet

Fikk ikke noe jeg...

Skrevet

... og jeg tar tre; en morgen, en middag og en kveld. Hvis jeg husker på det da.

Skrevet

Det finnes 2 forskjellige typer Polaramin tabletter. Prolongatum er depot og skal ikke tas 3x i døgnet som det står i vedlegget. Det gjelder de som er på 2 mg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...