Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Det er sikkert forskjellig fra menneske til menneske, men sånn generellt..?
Ioren Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg kjente ingen symptomer, men "visste" at jeg var gravid 11 dager etter. Da kjøpte jeg test og den var positiv...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Med snulla merka jeg ingenting før positiv test, mens med spira så hadde jeg mensmurringer helt fra unnfangelsen, og var drittrøtt.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Jeg merket det 4-5 dager etter. Hadde vondt i puppene og magesmerter (mens smerter) og vondt i ryggen. Jeg er førstegangs og var obs på hver minste forandring
Plutselig_gravid Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg tror at de som er prøvere merker symptomer litt fortere enn de som ikke planlegger graviditet. De som prøver vil jo ofte kjenne etter om de føler seg gravide - ikke sant? Samme med de som har barn fra før - de kjenner ofte igjen tegnene. Jeg mistenkte graviditet ca en uke før mensen skulle komme. Puppene vokste og var ømme. Kjente meg litt "rar". Akkurat som forrige gang jeg ble gravid. Men da mistenkte jeg ikke graviditet i det hele tatt - trodde de var ømme fordi mensen skulle komme:o) Dessuten var det langt i fra planlagt. Tror de aller fleste andre merker symptomer med en gang de ser to streker;o) Litt psykisk det der også tror jeg;o)
MathildeC Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg merket ikke noe foer ca en uke etter positiv test. Foerst da fikk jeg oemme pupper. Men har hatt lite symptomer i svangerskapet generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå