Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

avlyse barnebesøk imorgen ? croft snørrer, renner fra ett øye, hoster og har 38,5 i temp. noen som kan gi råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får dere besøk? eller skal dere på besøk?

Tror nok jeg hadde satt pris på å få velge om det passet meg å ta sjensen på å bli smittet eller ei selv. Kan jo være folk skal på ferie og ønsker å være litt forsiktigere en ellers

Skrevet

skal passe en liten gutt til en vennine.. han har vært forkjøla også..synes forsåvidt croft er i god form og hun spiser, så får heller avlyse imorgen om hun værre...

Skrevet

På grenden til at jeg synst det er feber som ikke bør tas med på besøk. Jeg har reist på besøk med et barn med feber, men da gav jeg beskjed. Feber smitter jo ikke, det er jo om det er noe annet som smitter. Vi reiste på besøk, hun synst ikke det gjorde noe.

Skrevet

jeg tror feberen er et tegn på at hun begynner å bli syk, siden hun snørrer, renner fra ett øye og hoster.. men har sendt melding til de som skal komme og latt det avgjøre selv :)

 

takk for svar !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...