Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 avlyse barnebesøk imorgen ? croft snørrer, renner fra ett øye, hoster og har 38,5 i temp. noen som kan gi råd?
ApriIbaby Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 får dere besøk? eller skal dere på besøk? Tror nok jeg hadde satt pris på å få velge om det passet meg å ta sjensen på å bli smittet eller ei selv. Kan jo være folk skal på ferie og ønsker å være litt forsiktigere en ellers
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 skal passe en liten gutt til en vennine.. han har vært forkjøla også..synes forsåvidt croft er i god form og hun spiser, så får heller avlyse imorgen om hun værre...
olla Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 På grenden til at jeg synst det er feber som ikke bør tas med på besøk. Jeg har reist på besøk med et barn med feber, men da gav jeg beskjed. Feber smitter jo ikke, det er jo om det er noe annet som smitter. Vi reiste på besøk, hun synst ikke det gjorde noe.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 jeg tror feberen er et tegn på at hun begynner å bli syk, siden hun snørrer, renner fra ett øye og hoster.. men har sendt melding til de som skal komme og latt det avgjøre selv takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå