olebrum78 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Gode tips til en god tur og hvordan sove i båten?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Dytter denne, lurer på det samme. Mulig vi får lånt en slags sprinkelseng for båt, som ikke tar så stor plass, men vet ikke. Var enklere i fjor sommer når han da kun lå i vognbagen som var plassert i sengen liksom : )
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hei! Gutten min er 16 mnd. og vi har kjøpt en hendig reiseseng på babyshop.. Den er bitteliten og skvetter opp av seg selv. Med madrass og greier. Men, nå er sengene i båten vår akkurat på innsisden døren, så han kommer seg ikke ut på noen måte.. Men, du kan jo evt. ha på babycallen. Han her skjønner at han ikke skal gå ut av den, så han ligger der:o)
olebrum78 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 kan en se den på nett? Hva heter den og pris??
Føken siruppsnipp Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Hei! Vi skal i år feriere i båt for 3.gang siden poden ble født, han er nå 2 år. Vi har båt med for-og aktercabin, i fjor lå han alene i forcabin. var da 1 år. Båten vi hadde ifjor gikk ann å lage seng hele veien i forcabin, slik at det ikke ble gulvplass, så han vikk svær plass å boltre seg i. Hvis ikke det er mulig, ville jeg laget en slags sengehest. Han sover godt i båten, men tar 1-2 dager å venne seg til sengen. Ikke no problem å ha med små barn på båtferie er min erfaring. I år skal 2 åringen ligge bak i båten. Har ny båt i år med 2 enkle senger i aktercabin, dette fungerer også veldig greit. Har ikke behov for sengehest i år. Lykke til! Ha en god ferie!! :-)
Føken siruppsnipp Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Selv om man er på ferie er det viktig å holde på rutinene så langt det går, da vil alt fungere mye bedre.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Skal se om jeg finner den. Betalte 499,-
olebrum78 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 rutiner må vi ha ja... et must her..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Mine foreldre har båt og mannen vil ut på vannet, jeg sier greit men at snuppa da må ha på vest HELE tiden, selv når hun sover.... Hva gjør dere som er ute i båt?
olebrum78 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 vesten er på men ikke når de sover..
Føken siruppsnipp Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Ikke vest når han sover på natta, bare når han sover på dagtid og vi kjører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå