Gå til innhold

trenger litt trøst eg trur eg

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg blir så skuffa, di eg ser på som noen av mine beste vener vrker som ikke ser på meg som like god venninde. et par av dem har unlatt å be meg med på forskjellige ting, og eg fikk nett vite at hun ene er gravid, og ganske langt på veg og, og det var ikke hun selv som sa det til meg en gang, men alle andre vet det. tenker av og til at di bare er med meg for di synes synd på meg og føler seg nødt til å være med meg, eg tenkte egentlg å velge hun som selv er gravid til den eg skulle si først til at eg er gravd, sånn at hun fikk høre det av meg , men eg trur ikke eg gjør det alike vell da. er det dumt. eg trudde vi var bedre venner enn det virker som vi er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vell sikkert bare hormoner på meg men litt lei seg har en vell lov å bli

Skrevet

å, så kjedelig å ha det sånn! Tror vi alle har det litt sånn innimellom!

I hvertfall har jeg kjent den følelsen der selv:o)

Spesielt når er veldig følsom, så er det så trist å føle seg utenfor...

Men husk at dette venninnegreiene svinger jo opp og ned av og til, og det trenger ikke være noen spesiell grunn til at det ble som det ble.

Kanskje var det helt tilfeldig, og så tror du bare at det er som du beskriver.

Jeg syns du skal fortelle denne venninnen din først om graviditeten din jeg, sånn som du hadde tenkt. Og så kan det jo hende at hun forteller deg hvorfor ikke du fikk vite om hennes først..

Eller så kan du jo fortelle henne at du ble litt skuffet og si at du håper at dere er så gode venninner som du tror.

Det ordner seg, skal du se:o)

Skrevet

tusen takk, tingen er vell egentlig at eg ikke har kjent henne mer enn et og et halvt år, men eg stoler så på hun, og hun er en av di få eg stoler på.

Skrevet

Ja, det er det som er så skjønt!

-at man stadig får nye venner!

Ble selv kjent med ei for tre år siden og hun er en av mine beste venner idag. Føler meg mye nærmere henne enn flere som jeg har kjent hele livet.

Kan jo være at hun bare har følt seg litt usikker på det også, siden dere ikke har kjente hverandre så lenge..

Vi er noen vanskelige vesener, vi jenter, grubler og analyserer alt:o)

Skrevet

Det trenger ikke bety så mye som vi mange ganger innbiller oss.

Sist når jeg var gravid med 1 mann,sa jeg at jeg trudde jeg var gravid til ei veninne før jeg sa til mannen min..Men denne gangen var det ei anner veninne som sa det til ho,men jeg ser på ho som ei like god veninne forde..Men jeg liker ikke å si det,er vanskelikt å finne rett anledning å alt det der,sa jeg var bare glad til at jeg slapp å si det.

Trur det er lurt av deg å snekke med ho å hørre hvorfor ho ikke har sakkt det til deg,vi har nokk en tendens til å tenke som du gjør nå når det er noe,tipper det er litt "jenteting"

Skrevet

hun hadde bare ikke sett meg på lenge og hun er da ikke så langt på eg, bare et par uker mer enn meg nå har eg dårlig samvittighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...