tobarnsmamma Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg skal holde utdrikningslag for søsteren min, og trenger noen gode ideer. Gjerne noe som ikke koster så mye. Håper mange svarer!
mamma >to gull Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hoppe fallskjerm (litt dyrt da ca 3000,-) Paintball "drite ut ting" Tja, vet ikke jeg hva de gjør på sånne utdrikkingslag...Drikke litt kanskje og ...)
Hyacinth Bucket Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Litt action må til syns nå jeg...http://www.oslogladiators.no/default.asp Avrundes med spabehandling etterfulgt av tur på byen eller pyjamas/dildoparty med det man måtte ønske av drikke.
prysseluskan Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Lag en liten film! Spill inn små hilsener fra folk hun har hatt med å gjøre tidligere i livet, sånn som gamle lærere, barndomsvenner, ekskjærester, svigermor, sjefer o.l. Om dere skal ut på byen kan dere jo dolle henne litt opp slik at hun føler seg litt fin. Spabehandling eller hudpleietime inkludert sminke og en fancy kjole er veldig stas. Synes ikke noe om å drite ut folk og få de til å se mest mulig jævlig ut, det skal være en morsom dag for alle og da er jo det beste at hovedpersonen også koser seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå