Gå til innhold

Er bare så utrolig ekkelt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, måtte kjøpe cola i dag for bensinstasjonen hadde ikke pepsi:(

Og det er jo bare SÅ forferdelig å gå fra pepsi til cola!!! Men MÅ ha... hehe

 

Hva er best? Cola/Pepsi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....pepsi MAX :)

Skrevet

JAA!!! Sant:D Følte at alle andre her inne drakk cola... hehe

Skrevet

varierer litt på d jeg da...Sambo er helt antipepsi, d eneste han drikker av brus (hvis han ikke er helt nødt å drikke noe annet da...) er Coca cola....så er som oftest d vi har her hjemme...Pepsi er bannlyst...he he...men jeg foretrekker pepsi innimellom jeg da, så av og til kjøper jeg d..

Skrevet

Jeg syns både Pepsi og Cola er gode drikker jeg, det betyr lite for meg. Men jeg drikker ikke Cola light eller Pepsi light eller max, jeg drikker ikke Tab heller. Jeg drikker ikke billigere varianter av Cola.

 

Jeg forstår ikke at det er noen betydelig forskjell på smaken på Pepsi og Cola.

Skrevet

foretrekker cola men har ingen problem med pepsi heller, men det er forskjell på smaken jah=)

Skrevet

Seriøst? Det er stor forskjell. Kjøp en av hver og smak begge sp kjenner du nok forskjell.

Skrevet

selv er jeg pepsi-fan, men det beste er Jolly fra danmark!

firstprice colan er også ganske god!

 

hadde et radioprogram for mange år siden, hvor jeg og vennina mi stilte dette spm, men desverre så fikk hun og cola flest stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...