Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Tenkte å la dere som har vært med på dette og gidder...ta en øvelse for å finne ut hvilken skytsengel dere har...jeg har en ide rundt dette og er moro om jeg kan bevise noe av det... Vil ikke legge ut øvelsen her da den er med i et kurs jeg tar men om dere som vil kan sende meg en mail på [email protected] og merk mailen med God nattesøvn, så sender jeg dere øvelsen...den tar bare 5 min og jeg vil bli meget takknemmelig om 4 eller 5 blir med. Klem
~Fanta~ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Kan man sende mail, selv om man ikke er med i forsøket ditt??
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Ja eneste er at du må ha sovet godt de 3 til 4 siste nettene...jeg har ingen spesielle som er med...annet enn de som har sagt ifra hvorda de har sovet hehe så jeg kan sende deg øvelsen jeg fanta
~Fanta~ Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Å sååå flott;o)) Jeg har jo vært som i koma de siste nettene...;o))
Tigerpuz Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg blir gjerne med på å prøve den øvelsen hvis jeg får lov.. Sender deg iallefall en mail..
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Og nå har jeg sendt deg navnet. Skulle sende det også på mail eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå