balsam Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 vi bor i 3. etage i ei blokk, sambo er på jobb og kommer ikke hjem før om 5 dager. vi skal flytte og jeg har sagt at jeg kan kjøre noen små lass med ida før sambo kommer hjem. snuppa sover og vokner mest sannsynlig ikke, ville dere da kjørt bilen opp til døra (ca 3 min) for så å løpe opp og ned med pakkelass mens hun sov... har ingen til å hjelpe meg heller, alle er vekkreiste...=(
BettyBoob Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 ja, jeg ville pakket bilen mens hun sov bare å ha med babycallen i tilfellet, men jeg vet ikke om jeg hadde gjort det engang.
Lilly 79 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Er vel bare du som vet om det er ok, eller ikke? Veldig vanskelig sitte å bedømme slikt synes jeg. Men i og med at jeg går ut i fra at du sitter på do mens hun sover, ser jeg ikke personlig problemet.
balsam Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 så sant så sant!!=) jeg dusjer oxo avogtil, og det kan ta både 10 og 15 min...=)
olla Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Det hadde jeg ikke hatt noen som helst problemer med.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hadde ikke jeg hatt noen problemer med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå