Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har begynt å ta opp treningen igjen etter fødselen, og har begynt med step/aerobic. Merker til min store fortvilelse at jeg har lite kontroll på urinrøret. Prøver å ta det litt rolig, og ikke bli med på hopping, men det er lite som skal til før jeg har et "uhell". Har gjort knipeøvelser siden fødselen, og trodde jeg hadde blitt ganske sterk egentlig... Det er 5 mnd siden fødsel. Er det flere som har det sånn? Blir det bedre etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Knipeøvelser hjelper mye - vær tålmodig:) Jeg har aldri hatt slike problemer,men har hørt om de som bruker opp til 1år på å bli frisk. Anbefaler deg å ta timer uten hopp.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hadde det sånn i ca 2 mnd, men så bedret det seg plutselig Jeg har tatt knipeøvelser, men kan ikke si jeg har vert noe kjempeflink til det. Nå går det helt fint å hoppe og løpe (ikke så ofte det skjer Det du må være obs på er at du ikke må trene magen "hardt" før du har kontroll på bekkenbunnen. Så knip, knip og knip, så bedrer det seg nok, husk at du skal holde knipen en stund ikke bare knipe og slippe, men knipe holde, knip litt hardere og hold og ha en liten pause
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Snart ett år siden fødsel og har det sånn ennå. Hvis jeg noensinne skal hoppe på trampoline eller noe, så tror jeg jammen jeg må kjøpe meg Tena Lady først... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå