Gå til innhold

hva skal jeg fortelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gift og har det fint. men mannen min er veldig sjalu og tåler ikke at jeg kan ha kontakt med kompiser eller ex-kjærester. enda disse er i nye forhold og har det bra der de er.

så er det en som jeg var kompis med for 10 år siden. han er litt sånn "kjekkas" og mannen min tåler ikke han i det hele tatt. nå har han begynt å ta opp kontakten med meg igjen og jeg vet at mannen min blir dritsjalu dersom har får vite det. men det er jo ingenting mellom meg og kompisen min. kompisen min er singel etter x antall forhold bak seg.

nå i helga traff jeg han ute på byen og jeg og venninne ble med han og broren på nachspiel. men vi dro hjem nesten med en gang fordi begge to var så fulle og vi trivdes ikke spes godt. tenkte jeg ikke skulle fortelle denne episoden til mannen min, men så viser det seg at venninna mi fortalte det til mannen sin og da må jo jeg si det......

huff, mannen min kommer til å klikke av sjalusi og tenke det aller værste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er. Blir han sur, synd for han. Drit i hele sjalusien,så lenge du prøver å forsvare deg ovenfor han, dyrker du den bare.

Skrevet

ja jeg tenker det samme. men det er så vanskelig for jeg vet at sjalusien han faktisk kan drepe forholdet vårt nå. at han kommer til å tenke så hardt på dette og hva som skjedde at han blir syk av det. men jeg har to venninner som kan vitne på at ingenting skjedde og at dette ikke er noe problem.

Skrevet

Om du trenger vitner, trenger du jammen meg ikke denne fyren.

hvis du vet selv at sjalusien kan drepe forholdet, fatter jeg ikke at du gidder.

Jeg har selv vært sammen med en veldig sjalu fyr, og ALDRI mer, sier jeg bare.

Skrevet

Vi er gift og har to barn. Det er ikke lett å bare kutte ut det pga hans sjalusi....

Skrevet

Om det går ut over forholdet, burde det ikke være vanskelig.

er ikke du lykkelig, merker jo barna det.

Skrevet

Nei jeg er faktisk ikke lykkelig i det hele tatt. Og dette er vondt å kjenne på for han er en fantastisk far....

Skrevet

Da er det kanskje best å være en fantastisk forelder hver for seg?

Om han ikke er villig til å gå i teapi for sjalusien da... Det gjorde svogeren min. Men et par mndr etterpå, var han like ille igjen.

Jeg tror ikke dette er så enkelt å hanskes med, for å være ærlig.

Han er jo mest usikker på seg selv, derav denne sjalusien...

Skrevet

Syns i grunnen du virker ganske respektløs overfor mannen din.

Du vet at han er sjalu. Selv om du ikke skal slutte å leve eller isolere deg av den grunn, så syns jeg det er utrolig dårlig gjort av deg å gå på nachspiel til denne mannen når du er fullstendig klar over at det vil såre mannen din.

Se tingene fra et annet perspektiv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...