linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 har seng og har kjøpt madrass og slikt.. men har litt lyst på en vugge også.. til å ha stående i stua (eller/og det som skal bli babyens rom) .. slik at da hun sover kan jeg bare dra med vugga.. unødvendig? er det kanskje best for babyen å ha et sove sted? .. syns vugger ser så søtt ut.. også kan jeg vugge henne.. hehe.. vippestol er jo bare til å vippe med.... og senga bare står der.. og ers å "stor"--
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg skal ha vugga etter jeg var liten først jeg, det 2-3 første mnd, også skal jeg ha seng etter det... Veit det er mange som har vugge som soveplass på dagtid, og seng på natt... Men jeg skal bruke vugga som soveplass dag og natt de første mnd som sagt og senga etter det... Men det er jo opp til hver enkelt.. Hadde det ikke vært for at den er etter meg, så tror jeg ikke jeg hadde brukt vugge...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 jeg vet at noen spebarn sover for eks best i vogna si eller mamma og pappas seng pga kjente lukter og slik.. men lukten blir den samme i stua som soverommet (ikke det at vi har gigantisk leilighet men..) men gode madrasser til vugger er kanskje vanskelig å få tak i..? tror jeg vil kjøpe en vugge også.. )
veslamøy Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Vi skal ha vugge i tilegg til seng. Vugga skal stå på stua. De første månendene vil jeg gjerne ha babyen på stua sammen med meg når h*n sover . Senga skal vi bruke på natta. Kanskje ikke nødvendig, men vi vil det sånn. Og det er jo så koselig også :-))
"husmor"med lille Nora Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 vi skal ha vugge og seng.. vugge til å ha i stua og seng på soverommet:) men vi hadde sikkert ikke hatt vugge vis vi ikke hadde arvet den. virker så koslig å la ungen sove i vugge mens eg kan gjøre husarbeid. så slipper eg og å løpe til rommet vis det er noe.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 jeg fikk vugge av pappaen min... skal stå i stuen... kjøpte en billig madrass på ikea med trekk som vi skjærte opp... babyen blir ikke liggende der lenge uannsett så trenger ikke den dyreste og beste madrassen der..
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Vugge og seng her også,vi har en gammel vugge som står på slektsgården,hvis det ikke blir den så skal jeg pent spørre pappa om han vil lage en. Han er møbelsnekker....
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Prinsen skal sove mest ute i vogna på dagtid, men det blir noen strekk i leandervuggen på dagtid som skal stå på stua.Sengen blir på soverommet vårt.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Vi har også en seng som står på rommet vårt, samt en vugge som jeg hadde da jeg var liten i stua. Har kjøpt ny madrass (som ble litt i dyreste laget..hehe..) og en sengekant rundt. Her skal han få ligge på dagtid de første månedene. Tror jeg ville kjøpt en ny vugge om vi ikke hadde arvet den, syns det er kjekt å ha en god plass i stua til å ligge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå