Gå til innhold

skiftet vertfall 4 truser idag, hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke kliss våte, men noe vått, lukter ikke urin eller noe. . hva kan det være?? skal til jm imårå med urin prøve pga masse vann i leggene etter ferien. . men er noe dritt dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svette? Jeg sliter mye med det om dagen.. skifter mange ganger per dag fordi de blir sånn halv-våte. og det er rett og slett svette.

Skrevet

jeg har tenkt litt på det, men har jo ikke vært den varmeste tempen idag. . men det er nok det;) kan jo alltids høre med jm imårå da. .

Skrevet

hei bim'ere.. innom fra dib jeg.. kan jo si hva det var med meg, når jeg var våt i et pr dager... fostervann... jeg lak fostervann, og måtte settes i gang. 12 dager før termin.. be de ta en kromp test. det vil påvise, eller avvise fostervann. håper ikke det er det,men man vet jo aldri. krysser fingrene for deg :o)

Skrevet

Jeg tenkte på det samme som sistemann skrev, at det kan være lekasje og da må man inn å bli sjekket. NÅ vet jeg ikke hvor langt HI er på vei da, men likevel; tror jeg hadde ringt føden og hørt. Jeg også lakk, fargen var som veeeeldig lys rosa. Ringte føden og fikk beskjed om å komme inn med en gang. Da var jeg 4 dager over termindato da.

Ta på deg et bind og se nærmere etter når det har gått en stund. Dersom du skal ringe føden er de faktisk interessert i å høre hvordan det ser ut og faktisk også lukter.

Lykke til!

Skrevet

fostervannet mitt, var helt blankt, og luktet ikke fostervann... de lar aldri noen gå i over 2 dager å lekker, før de setter igang.. hvis det er forsvarlig da. ei vennine av meg lak også,(ca 6 uker før termin) men det var bare den ytterste hinna.. og ikke dær babyen lå.. å hun gikk faktisk til over termin..

Skrevet

Ta også med deg et vått bind eller truse til legen/sykehuset. En erfaren jordmor snuser seg med en gang frem til om det er fostervann eller ikke.. Herlig jobb... ;-) Lykke til!

Skrevet

som jeg skrev.. hadde 2 jordmødre, som sniffet bindet mitt (ææææsj) og trodde ikke det var fostervann.. men tok en kromp test, og ble super overrasket.. joda, det var fostervann.. jeg var førstegangs fødende, men visste nøyaktig hva som holdt på å skje.. hehe

Skrevet

jeg er i uke 26 så jeg synes det er litt tidlig å lekke, men som sagt skal jeg til JM pga masse vann i bena så kan jo nevne det for henne. er ikke noe farge på det og det lukter ikke. . . det er ALLTID noe syns jeg;)

Skrevet

Ja, uke 26 det var litt tidlig. Da får vi håpe det bare er svette. Går nok bra, greit å få det sjekket hvertfall. Lykke til på kontrollen og lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...