olebrum78 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Kan det være vaskemskina? Prøvd kjenne etter om det er noe i maskina men finner ikke noe.. Hva kan det være? Ganske nytt tøy.....
Butterfly_Flip Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 det kan være at du har sånne møll eller noe i den duren som lever å spiser på tekstiler. Du får lette inne på noen sider på nettet som skriver om skadedyr. Jeg hadde nemlig sånne i klesskapet mitt der jeg bodde før. De spisete rett og slett opp ull klærne mine..... Masse små hull i dem når jeg tok frem klærene etter sommeren.....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 40gradersklær som er blitt vasket på 60? har nemlig skjedd med mitt tøy når sambo har vasket.... men han har lært nå )
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Sikkert maskina ja, begynner den å bli gammel? Kan jo være at klærne setter seg fast i noe som er på den siden av trommelen du ikke kan kjenne
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Gå inn på www.aktivskadedyrskontroll.no eller søk på pelsbiller på google. Det er sikkert ikke maskinen din, biller spiser hull i klærne og skadedyrskontrollen kan se utifra fra hullet hva slags dyr som har blitt mett på klærne dine...skikkelig ekkelt
Tigerpuz Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Jeg kjøpte du nye bodyer til snuppa her om dagen og de var det små hull i, og de er ikke blitt vaska ennå.. Fant ut at det iallefall var den alarmen de har på klærne...
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 henger du de opp på klesnor? trur mine hull kommer av det.. at når eg bare "river" kleda fort av snora. så henger de seg opp.
Katja Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Opplever det samme. Tror det kommer av noe inne i trommelen, men klarer ikke å finne ut hva. Irriterer meg skikkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå