Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 og det gjør jeg med god samvittighet, også etter å ha sett alle filmsnuttene. Så kan dere bare mene hva dere vil.
Lille søtnos Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg mener lite om det faktisk. Du har dine grunner, og de er det bare du som må stå til ansvar for. Det er ditt barn, så du tar dine valg
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Ok, men håper du har en bedre grunn da enn å bare gjøre motsatt av det som er anbefalt. Eller er du i din andre trassalder?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Henger meg på det Gutsbestebarn. Jeg forstår ikke hvordan folk tørr gjøre det og jeg håper bare at det ikke skjer noe,som gjør at barnet kanskje må sitte i rullestol resten av livet,da tror jeg det blir et forklarings problem om hvorfor ting og tang sjedde.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Jeg er kanskje litt utenfor her, men hva snakker dere om??? L
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Hun mener at babyen hennes sitter med kjøreretningen i bilsetet. Altså ser fremover slik som voksne gjør i bilen.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Så bra for deg da..men jeg skjønner liksom ikke behovet for å si det her..
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Siden du sier at vi kan mene hva vi vil, så vil jeg bare si at jeg mener at det er teit å skryte av at man gjør ting som kan være farlige for barna sine uten at man har en god grunn for det.
mammmamia ** Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Enig med *piazava*..! Du kan provosere så mye du vil, og være så dum som du bare vil, men når du setter livet til ungen din på spill da synes jeg det bare er teit å liksom skryte her inne av hvor tøff du er som ikke gidder å høre på alle andre... Greit nok om du har veldig gode grunner, men allikevel ser jeg ikke poenget ditt med å skrive dette innlegget, annet enn å hisse på deg andre :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Hva om du er i en bilulykke og babyen din DØR fordi den satt feil vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå