Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i alle dager kjøper dere disse bindene??? Trodde ikke disse bindene fantes lengre, men ser mange her inne skriver at de har kjøpt dem inn til "renselses-prosessen"... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... dette har jeg også lurt på.. har ikke sett de på maaange år....

håper noen vet??? ;o)

Skrevet

På vanlige dagligvarebutikker.. Jeg har kjøpt på Kiwi.De står sammen med de andre bindene og tampongene :)

Skrevet

hm... har da kikket på kiwi jeg da, men kanskje jeg bør bruke øynene mine bedre da ;o)

hehe.....

så de finnes på vanlige matbutikker ja.. hihi.. har ikke sett de på så lenge...

da får jeg ta en ny tur å se etter i morgen.... takk skal du ha ;)

Skrevet

Hmmm... Trodde også at jeg kikka på vanlige dagligvare butikker, men tydeligvis ikke sett godt nok etter! :) Da er det bare å dra ut på "jakt" da "Alviola - fødeklar"... :D

Må skratte litt av disse bindene - for jeg ser for meg at det er skikkelige "bestermor" bind, og at det var slike som ble brukt "før i tiden"... Men om de er myke og har god absorberingsevne - så skal jeg jerne gå med bestemor bind etter fødselen jeg!!! ;D

Skrevet

hm... jakten har begynt ;) hahaha... skikkelig bestemor bind ja.. husker mamma hadde disse på 80-tallet... hehe.....

er jo så mange som anbefaler de, så jeg får vel prøve jeg også...... ser for meg den klædden i trusa ;)

men Riga+hippiesnulla & piratspira har du noen andre forslag som er bedre å bruke kanskje?? ;)

Skrevet

Oki.... jeg har ikke født før, så jeg aner ikke hva de har her eller hvor lenge man blør eller hvor lenge jeg trenger bind.... men de har vel det jeg trenger uansett på sykehuset......

kanskje sånne nattbind kan funke også... hm... får se.. kjøpe litt forskjellig å prøve ;o)

føler meg nok gossin da uansett.. hih

Skrevet

Jeg har kjøpt inn både Libresse og Always natt bind... Bruker bare tamponger når jeg har mensen, så jeg har ingen erfaring med bind. Men er ikke disse nattbindene kjempe lange..?

Skrevet

liker ikke disse bindene...di loer så fælt...føler ikke for å ha lo hengene igjen i en øm tiss...

Skrevet

Heilt enig med deg anonym! Eg syns rett og slett dei er vemmelige å gå med:( Eg har kjøpt libresse nattbind og satser på at det er godt nok.

Skrevet

Det er da ikke noe vanskelig å få tak i Saba bindene, så vidt jeg vet får du kjøpt de i nesten alle alminnelige kolonialbutikkene. De er også forholdsvis billige, i hvert fall er de litt billigere enn Always og Libresse. Se i butikkhyllene hvor de har bind, der finner du Saba. Det er vel så få unge som bruker Saba, at de som er under 25 år vet kanskje knapt at de ennå eksisterer.

Skrevet

Aner ikke hvor mye jeg kommer til aa bloe, men det hoeres jo ut som om det kan bli en god del. Naa har jeg i allefall sikret meg ved aa kjoepe baade Always nattbind (med vinger) og Saba--saa kan jeg evt. ha nattbindet under og Saba bindet mot huden--bruke dobbelt altsaa. Blir jo den "bleien," men det burde da vaere sikkert nok.

Ellers hater jeg aa gaa i vanlige bind, saa jeg bytter nok til toeybind naar det ikke bloer saa mye lenger. Tanken paa flere uker i Always eller Libresse faar jeg helt fnatt av...da satser jeg heller paa toeybind og faar heller ta dem en runde eller to i vaskemaskin...

Skrevet

Jeg vil anbefale Libresse goodnight de første dagene, og deretter Libresse classic super. Jeg liker godt Libresse classic med vinger. De tynne bindene Libresse invisible er greie når du har svakere blødning, men har du kraftig blødning så er Libresse classic veldig gode å bruke. Libresse classic super får du kjøpt på Menu, Ica maxi og jeg tror også man får det på Spar og på Mega. Jeg tror ikke man får kjøpt det på Rema og Prix.

Skrevet

tøybind? kor i all verden har du funnnet det? i USA? Fins det i Norge? :)

Skrevet

Saba-bindene er de ekleste jeg noen gang har vært borti. Og jeg likte ikke å bruke de forrige gang. Jeg må le litt når jeg ser at de anbefales. Når man vet hvor mye bedre produkter man kan velge. Som bla. absorberer bedre og forhindrer at alt blir fuktig og ekkelt (vanlige bind fra libresse og always ol.).

Skrevet

Jeg har kjøpt på Rema 1000.

De er skikkelig myke og gode... tihi...

Skrevet

Du kan kjoepe dem i toeybleiebutikker som f.eks www.kenguruloftet.no. Kommer ikke paa flere linker i farta--men det er en del linker til toeybleiebutikker paa www.tettinntil.com. Jeg har kjoept mine toeybind i USA, men de selges altsaa ogsaa i Norge. Har aldri brukt toeybind foer, og da jeg foerst hoerte om dem syntes jeg det hoertes litt ekkelt ut--men naa er jeg saa lei av vanlige bind at jeg forsoeker med toey. Paa mange maater hoeres det jo genialt ut. Vi har ogsaa et lite bad, og dusjhodet rekker bort til toalettet, saa jeg tenker at da kan jeg enkelt og greit spyle litt av dem i do og saa bare hive i maskinen. Vi vasker da truser som det kommer litt blod paa, saa det kan da ikke vaere saa mye verre enn det. Og for komfortens del tror jeg det blir vel verd det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...