Gå til innhold

Symptomer som kommer og går....


Misses*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det andre enn meg som opplever at symptomene varierer i løpet av døgnet. Jeg har f.eks. hatt veldig ømme pupper, men ikke alltid like ømme. I dag er de nesten ikke i det hele tatt, men de er fastere enn vanlig. Jeg blir gal av å gå rundt å kjenne etter noe hele tiden. Har to barn fra før, og synes å huske at det var litt sånn med førstemann også. Har ingen SA el. MA bak meg, så har ingen erfaringer med dette. Tenker mye på MA. Er ikke dette ganske sjelden?

Klem fra Misses :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomene varierer hos meg også! Tidlig i morges, så sprengte det veldig i puppene og de var veldig ømme. Utover dagen så har de nesten ikke vært ømme i det hele tatt. Merkelige greier det her. Virker som om hormonene svinger litt i løpet av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg det også!! Veldig ømme bryster på morgen og kveld, men midt på dagen virker de helt "tomme" og bare minimalt ømme. Rart. Går fortsatt og kjenner på symtomer, har hatt 2 SA, januar og april, så vil ikke teste riktig enda. Venter egentlig mensen idag. Har innimellom menssmerter i magen, men det har jeg hatt før når jeg har vært gravid.. Håper mensen uteblir jeg:) Og at syptomene strømmer på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...