suza + 3 små Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Når ca kan man regne m å kjenne spark og dult, husker ikke fra første svangerskap.
anneli84 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 jeg er førstegangs og har ikke kjent noe enda. men har lest at annengangs har kjent helt ned i uke 13 og sånn, mens førstegangs kanskje må vente helt til uke 20++
Suprise! Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Er vel litt forskjellig det også,men jeg kjente det for første gang i uke 16 med første og nå uke 11 med nr 2
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Er nok veldig forskjellig, ja. Jeg kjente det tidligere med nr 1 enn nå. Nå kjente jeg det helt tydelig først når jeg var 18+3. 2 ganger rett etter hverandre. Starter på 19 i morgen og bare så vidt kjent det et par ganger etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå