Gå til innhold

Noen som hvet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca kan man regne m å kjenne spark og dult, husker ikke fra første svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangs og har ikke kjent noe enda. men har lest at annengangs har kjent helt ned i uke 13 og sånn, mens førstegangs kanskje må vente helt til uke 20++

Skrevet

Er vel litt forskjellig det også,men jeg kjente det for første gang i uke 16 med første og nå uke 11 med nr 2 :)

Skrevet

Er nok veldig forskjellig, ja. Jeg kjente det tidligere med nr 1 enn nå. Nå kjente jeg det helt tydelig først når jeg var 18+3. 2 ganger rett etter hverandre. Starter på 19 i morgen og bare så vidt kjent det et par ganger etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...