xxxo Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 hvor kort kan en kjole være før den blir uanstendig? har ikke så veldig lyst til å måtte ut å finne meg ny kjole, og utvalget i klesskpet er begrenset..
eva luna Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Tror ikke det er noen kode for hvor kort den kan være, så lenge den ikke er svart eller hvit?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Er det dress-kode skal kjolen være under kneet. Ellers kan den vel være noe kortere, men kanskje ikke minikjørt-kort. Jeg hadde nok gått for noe rundt knehøyde uansett.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Jeg syns vel at lårkort ikke tar seg ut.. Men nedenfor kneet går vel an..
xxxo Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 har en mørk blå, med sort mønster på. den er ca 5 cm over kneet.. kan kanskje skøpe noe stoff og skjøte på.. noe lysere bått stoff som går igjen i en sløyfe under puppene..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Det kommer vel helt ann på hva det er skrevet i invitasjonen iforhold til kleskoden det. Men synes det hørtes litt kort ut kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå