Gå til innhold

hvor er sauen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer??? skapte så mange kule diskusjoner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sauen er ute på beite idag..

Skrevet

alle billebæane på haugane sprong, spurte om HI var heima. Mamma sa nei, billebæane blei lei...å alle billebæane på heimveien sprong!!!

 

Nei seriøst, meina hu e på flyttefot, og kjem sterkt tebake når hu har fått nett igjenn :)

Skrevet

jeg er her jeg, og har egentlig hatt nett omtrent siden vi flytta inn, men etter streng beskjed fra anonyme har jeg holdt meg litt borte fra BIM i det siste. er innom når jeg har tid, men har også en god del andre ting å finne på!

Skrevet

YAAAAY! Saueeeen!!:D Savna deg jeg!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...