Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 bare lurer??? skapte så mange kule diskusjoner....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 alle billebæane på haugane sprong, spurte om HI var heima. Mamma sa nei, billebæane blei lei...å alle billebæane på heimveien sprong!!! Nei seriøst, meina hu e på flyttefot, og kjem sterkt tebake når hu har fått nett igjenn
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 jeg er her jeg, og har egentlig hatt nett omtrent siden vi flytta inn, men etter streng beskjed fra anonyme har jeg holdt meg litt borte fra BIM i det siste. er innom når jeg har tid, men har også en god del andre ting å finne på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå