Gå til innhold

Vinterbryllup. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og min elskede gifter oss den 26 januar 2008.

Men så lurer jeg på om noen har tips til bordkort, morgengave, pynt til kirke evt linker og slikt?

Vi har et budsjett til nå på 113.000 og synes det blir vedlig mye, så smarte billige og stilige løsninger taes ekstra imot med takk.

Vi har bestillt lokale som dekker alt for 440 per person, så slipper å tenke på mat, duker, bestikk osv.

Jeg skal ha tema "snøkrystall", men føler på en måte ikke at det finnes så mye snøkrystall greier i Norge.

Jeg er veldig lite krativ så alle ideer taes imot med takk.

Ellers så tror jeg at jeg, etter mye tenking og søking på nettet, bestiller brudekjoler, slør, veske, ringpute, og 2 brudepike kjoler fra Torunns Drømmekjoler på QXL.

Da får jeg alt sydd i samme stil og alt matcher.

Jeg skal ha sydd inn snøkrystaller i mønsteret på alle di overnevnte tingene, så håper det blir veldig fint.

Setter pris på alle som har tips til billige og fine ting til bryllupet med motiv av snøkrystaller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at vi blir rundt 80 gjester.

Skrevet

Du kan gå innom hobbybutikk og si at du skal ha det temaet, så vil de nok hjelpe deg med dekor til bordkort, takkekort, invitasjoner, lys, servietter , sløyfebånd etc. Da er det mye en kan gjøre selv for å sette et slikt preg på det, eller du kan sette noen i sving med det for deg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...