♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Lurer litt på dette... Hvor fort forsvinner melka i så tilfelle? Har en liten på 7 uker,og hadde ikke helt tenkt å bli gravid enda..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Er ikke sikker, men har hørt at hvis man blir gravid mens man ammer så kan melka forandre smak (pga hormoner elrno?) og da er det ofte babyen ikke vil ha? ettellerannet slikt
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ble gravid da snuppa var 14 mnd, ammet fremdeles endel. Da jeg ble gravid, ble hun helt vill. Ville ha pupp hele tiden, go det kom MYE mer melk. Så mistet jeg 7-8 uker på vei, og melka forsvant helt, og snuppa nektet plutselig en dag å amme. Så for oss var det iallefall det motsatte som skjedde.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=181 Jeg mista det lille jeg hadde av melk med engang jeg blei gravid igjen.
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 veit ikke.. er vel individuelt.. men min erfaring er at det går veldig fint.. vart gravid når snuppa var 7 mnd.. og amma i 4 mnd til.. hun sluttet da selv.. det eneste eg merket som vart forskjell, var att eg fikk voldsomme mage smerter nesten hver gang eg ammet (etter eg var ca 10 uker på veg) ??.. (ammet bare en el to ganger i døgnet, mest bare om morgonen) -trur magen trekker seg sammen, slik som han gjør i begynnelsen etter en fødesel.. det var ubehagelig.. men fikk bekjed at det ikke var skummelt for fosteret da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå