Gå til innhold

flere? takker for svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på noe..er i uke 30 og jeg g jør ikke annet enn å sove, svette og har vanskelig for å puste...har masse kynnere og kjenner at kroppen begynner å bli sliten...vannet i kroppen variere veldig..og mener det kan ha en del med varmen ute å gjøre..også er det litt roligere i magen..men det regner jeg med er fordi det er trangere i magen til jenta vår?:)

men så kommer spørsmålet:)

skal klare å leve med dette..men jeg lurer på om det er slik det bare ER i uke 30 og fram til fødselen?:)

så er jeg hvertfall litt forberedt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler det like dann, og sliter veeeeeldig med pust, kvalme, varme ja det meste.(er vanligvis ikke sytete he he)

skulle ønske jeg kunne fø i dag for å bli ferdig. jeg er og i uke 30.

føler det bare er meg som ikke storkoser meg med graviditeten:o)

jeg vet ikke om det er slik til fødselen, håper ikke det for da forlater samboer meg og jeg går på veggene he he he.

med nr 1 var jeg ikke slik i det hele tatt...

lykke til...

Skrevet

hei, j har hatt d samme m å puste spes når d var så varmt ute, men d er nok pga babyen ligger ganske høyt oppe og presser på lungene og dermed vanskelig m å puste, d roer s når du kommer til uke 35, 36 da synker magen ned i bekkenet el tidligere, for den forberede s til fødselen, magen min har synket når j var 32 uker:)

ha en fin søndag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...