Gå til innhold

Svigermor... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 2 mnd. Han får mme, fordi jeg ikke kan amme. Var på besøk hos svigermor i dag, og hun mente det var på tide å begynne med grøt/velling!!! Da jeg fortalte henn at man anbefaler å vente med det til barnet er minst 4 mnd. lurte hun på hvilken "ekspert" som hadde funnet på det?!? Jeg sa nå bare, som sant er, at det er den vanlige anbefalingen fra helsesøster/lege... Da himlet hun bare med øynene.. Akkurat som om det var noe jeg hadde funnet på... Maå bare le litt.. Hva skal man si til sånt? ;) Mulig ting var annerldes da hun fikk barn.. Men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o) Du får bare venne deg til det. Forholdet til svigermor kan endres drastisk når man får barn. Min blandet seg opp i absolutt alt vi gjorde, så det tok noen år å bli venner igjen... Hun dro til og med sine søstre inn i sakene ( "de sier også at små barn SKAL ha h-melk")... Til slutt ble jeg så lei, så jeg sa at dersom hennes søstre visste noe som Statens Ernæringsråd ikke visste, så måtte de jo ringe dit og fortelle det da. Og da hun for ørtende gang sa at babyene overlevde før også da de ble lagt på magen og på siden, svarte vi "ja, noen av dem gjorde det, men det er flere som overlever nå".

Men nå går alt så mye bedre. Hun har fått andre bekymringer enn oss, og har vel etter hvert sett at det går ganske bra på vår måte også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...