Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å legge meg nå for å kunne stå opp i morgen for å tisse..haha... Bare sånn for å få timene til i morgen til å gå litt fortere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he!! :)

Ja -det er utrolig hvor sent dagene mellom EL og IKM går! :)

Skrevet

hehe enig der. føler du at den lekre tanten kjem i morgen da?

Skrevet

Og jeg har ethvert tegn på at jeg er gravid... Og jeg vet det er ren innbilning... Kan ikke for noe i verden tenke meg at jeg er gravid ennå... Blæh... Det er bare å prøve å roe seg ned... Men teste skal jeg for det ;)

Skrevet

Jeg føler vel strengt tatt at tanta kommer.. Men ikke ennå... Hun har nemlig en tendens til å være ei lita h*re og vente til jeg har litt mental før hun kommer.... Og da gjerne etter at jeg har brukt en formue på tester.. Og når hun kommer så kommer hun. Jeg har en stooor tante som liker å si i fra når hun er på besøk...

Skrevet

hehe så utrolig bra sagt:) jeg har også hatt masse mensen smerter i dag, forventer mensen onsdag eller noe så jeg syntes hun er tidlig ute med å plage meg allerede i dag:(argh.hun føler vel sikkert for å komme for tidlig denne gang. selskapssyk tenker jeg, det lille kreket

Skrevet

Tida går sakte her og..skal teste imorgen tidlig, så er spent på det :)

Vurdere å legge meg snart...ikke bare fordi tida vil gå fortere da, men at jeg er veldig trøtt og veldig giddeløs! Pleier ikke å være sånn de dagene før mensen...

ikm idag, men ikke noe tante...

men det rareste skjedde med meg idag tidlig..jeg sto opp og hadde ekstreme menssmerter..jeg var 100% sikker på at jeg hadde fått mensen! Gikk på do men der var det ikke noe....usynlig tante, tenker jeg! Har hatt sånn mens dag følelse idag...

Skrevet

akkurat slik har jeg også hatt det. har roet seg mye nå men, før i dag var det helt grusomt, skikkelig smerter i korsrygg og mens smerter i magen... merkelig dette her. er helt borte nå. nå sitter jeg her bare med en herlig hodepine.

Skrevet

Faaakk...buuuh... Negativ test... Crap altså.... Jaja.... Jeg får trøste meg med at du er gravid da airam!!! Sååå moro!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...