Gå til innhold

Hvis noen overfører penger til meg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det i morgen eller på tirsdag jeg har de på konto da ? Evt i morgen etter kl 7, 12 eller 15?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på banken det blir overført fra, og banken din.. Mange banker holder litt på pengene for å få litt renter av dem selv.. Men egentlig skal du jo ha pengene på din konto i morgen tidlig..

Skrevet

jeg har postbanken, overfører har sparebank1 :)

Skrevet

Sparebank1 er ikke kjent for å holde på pengene, har dem selv, så om du ikke får dem inn imorgentidlig, så er det postbanken som holder på dem. Noen banker "rir" på pengene for å få renter, men dette er faktisk ulovlig. Vet at DnB Nor er fæle med dette.

Skrevet

Postbanken er de desidert tregeste. På jobben anbefaler jeg alltid at folk betaler vi nettet og helst ikke Postbanken - det kan opp til 3 dager. Dersom du bruker en annen bank og overfører før kl 11, så burde du har pengene på konto i løpet av morgendagen.

Skrevet

har den erfaringen at når det er fra ulike banker tar det lang tid, flere dager=(

Skrevet

Det tregeste er desidert postbanken til annen bank. Tok mange dager sist eg fikk overført penger fra en postbank konto til min sparebank1 konto. Den andre veien derimot pleier ta 1-2 dager max, sparebank 1 er som regel veldig kjappe :)

Skrevet

Tenkte mer siden det er søndag, så kasnkje det tok litt tid.. Æsj, håper det går fort. Hater å vente på penger når jeg VET de er satt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...