Gå til innhold

Tanna er UT!!!! Hører dere???NULL TANNPINE!:-) :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg er så glad. Endelig, etter måneder med et rent smertehelvette, er faenskapen ute for godt.

Har sabla vondt her jeg sitter, men det skiter jeg i, tanna er jo vekk!:-)

Vet dette er et meningsløst innlegg, men jeg er så glad, så glad:-)

 

Å dere? Jeg trakk uten å være det minste bedøvd.

Fy f*en så vondt det var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med vel overstått :P

Skrevet

Takk:-) Nesten så jeg føler dette er større enn å bli mor.

Skrevet

Hehe.

Tannverk er noe av det verste jeg har hatt.

Skrevet

Gikk litt fort dette.

Så jeg kjenner den følelsen når man endelig er kvitt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...