Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 hei. har vondt øverst til høyre i magen hadde det i går også, men da gikk det over og nå er det tilbake. beina mine er kjempe hoven rundt anklene og fotbladene. målte nå og hadde BT på 157/84. burde jge ringe føden?!?! takk for alle svar. :=)
Spekkhogger Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ville ringt, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og blodtrykket er jo litt høyt, i allefall det systoliske trykket pluss opphovning så kan jo tyde på sv.forg. Lykke til i alle fall - og håper alt er i orden med både deg og den lille =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå