Gå til innhold

hjelp ang. sv.forgiftning?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har vondt øverst til høyre i magen hadde det i går også, men da gikk det over og nå er det tilbake. beina mine er kjempe hoven rundt anklene og fotbladene. målte nå og hadde BT på 157/84. burde jge ringe føden?!?!

 

takk for alle svar. :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 39+1 i dag.

Skrevet

Jeg ville ringt, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og blodtrykket er jo litt høyt, i allefall det systoliske trykket pluss opphovning så kan jo tyde på sv.forg. Lykke til i alle fall - og håper alt er i orden med både deg og den lille =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...