Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har fått så vondt i ryggen at jeg nesten ikke klarer å bevege meg. Er i permisjon og lurer på hvilke rettigheter jeg har i den forbindelse. Hadde jeg vært i jobb, så hadde jeg blitt sykemeldt. Mannen min må være hjemme fra jobb fordi jeg ikke klarer å løfte babyen. Har jeg rett på sykmelding og forlenget permisjon? Noen som vet? Trenger litt hjelp her... Fortvila. Klarer ikke å stelle min egen baby.
manonym Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Du må gå å sykemelde deg med en gang!!! Er ikke sikker på hvordan det fungerer, men du har i alle fall rett på sykemelding i permisjonstiden også, og da har far rett på å være hjemme.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hvis barnefar tar over permisjonen din siden du er sykemeldt (dette har han rett til), så blir ikke din permisjonstid forlenga.
Labbetøs Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Riga svarte vel på det du lurte på? Hva mer lurer du på? Dersom du blir sykemeldt (det blir du om du har så vondt i ryggen) så får faren rett til å overta din permisjon for å ta seg av barnet. Permisjonen blir ikke forskjøvet eller forlenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå