Xenaen Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg starta med sånne i uke 37, og spiste etter anbefalt dose fram til fødselen. Jeg gikk seks dager over termin, og hadde en rimelig tøff fødsel. Dvs åpningsriene gikk fort, men pressriene var for lite effektive. Om dette er svar for noen som lurer på om det virker vet jeg ikke, det kan jo hende det hjelper for noen. Det skal også nevnes at jeg er tredjegangsfødende, og regner altså denne fødselen som den tyngste av de jeg har hatt
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Tror ikke d hadde noe med kapslene å gjøre... disse kapslene er jo bare kjerringråd...hos noen virker de kanskje, men kanskje d hadde gått likedan uten de..man vet jo aldri..
ups..nummer4 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Jeg fødte 28.november. Drakk bringebærbladte fra uke 35 ! Fødte 5 dager før termin og hadde en vanvittig rask og flott fødsel ! I tillegg tok jeg modningsakuounktur 2 ganger. 1 uke mellom hver gang. Skulle til den 3. den dagen han kom :0) Fødselen startet med at vannet gikk og 3,5 time etter var han født :0) 2.gangsfødene
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 hvem er det som tar modnings akumpungtur, er dette noe du snakker med Jm om eller???
jentebabymom Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 kan ikke alle slutte med den praten om bringebærblad kapsler.det er jo et inlegg hele tiden om det,sorry ass men blir litt lei.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Kjære deg, jentebabymom. Dette er et forum der alle har lov til å spørre om ting de lurer på. Det er vel ikke bare innleggene om bringebærblad det finnes mange av. Selv synes jeg ikke alle innleggene er like interessante, men lar det ikke gå utover folk som skriver innleggene her inne av den grunn. Så neste gang du ser et innlegg ang bringebærblad eller andre tema du finner uinteressant; la være å lese de:) Da opprettholder vi en fin atmosfære her inne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå