Gå til innhold

HYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy altså!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

katta lå i bilstolen til lille i dag!!!!!!!!!!!!! Så nå har jeg lagt katta på magen min så han kan sove der og ikke giddet være hysterisk nok til å vaske trekket på 90 grader:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok katten min på fersken i barnesenga, og det er faktisk ikke så jævlig kult! Vaskinga er ikke så farlig (selv om jeg kommer til å gjøre det pga hårene), men tanken på at hun kan legge seg der når Adrian sover er ikke morsom!

Skrevet

katter er dritt dyr! skjønne ikke de som vil ha katt.og sammen med spedbarn.

Skrevet

Katter er rimelig billige, de fleste får du gratis.

Skjønner ikke de som orker å ha noe imot katter.

Skrevet

Anonym 2 poster opp: Katter er ikke dritt dyr.. men smaken er som baken :) Vi har fler enn nok, og jeg er sjeleglad for at vi tok vare på de da vi fikk vesla.

Noe jeg syns er tragisk..er de katter som ender opp hos dyrlegen for avliving fordi den vordende mor ikke vil ha katten mer. Da er ikke lenger katten bra nok,den skal UT fordi babyen kommer. Skrekk historier om katter som kveler barn osv, hvor ofte har dette skjedd??

Går man til anskaffelse av et dyr har dette dyret også krav på å få bli i hjemmet sitt selv om en liten kommer. Det er min mening, Katten ser på mat-mor som sin mor også. Er man redd for at katten skal legge seg på dyna til babyen så er det bare å ikke slippe katten inn på det aktuelle rommet?

Vi bodde i en 75m2 leilighet da Emilie ble født,hadde 4 katter! INNE-katter ;) Nå bor vi landet og kattene er blitt ute-katter. Ingen av de 4 kattene gjorde Emilie noe.

Skrevet

til anonym som sier at katter er dritt... bli voksen menneske!!!! Husdyr og barn er ikke noe problem i det hele tatt og at katten ligger på sete.. herremann det er hår ikke giftig avfall....jeg har 2 hunder og en katt som nettopp har fått nyyydelige kattunger og har en sønn ja tenk han overlevde både hund og katt.....

Skrevet

Ja ;) Jeg må jo være klin kokos..har kanin som løper fritt ute, 4 katter som løper ute og en valp inne nå. Termin i Feb så valpen rekker vel å forurense huset innen den tid ;p Men, vesla vår syns det er stas med dyr. Hun koser med "Katte!!" og "Kanini!!" og "Vovvvva!" :)

Skrevet

Til mammaen til emilie: Det hjelper vel lite å si "hvor ofte har det skjedd at katten har kvelt barnet" til de det faktisk har skjedd hos. Er ikke uten grunn man har disse skrekkhistoriene. Men selvfølgelig gjør ikke alle katter det, ikke alle mennesker dreper heller.

Skrevet

du som skrev: 17:59

prøver du å påstå at katter DREPER med vilje?

håper jeg missforstod...jeg har en hund og regner med at jeg må passe på at hun ikke legger seg på ungen for å kose med den, fordi da kan den bli kvalt men herregud hun hadde da ikke gjort det for å ta livet av ungen...

Folk med katter må vel bare passe litt ekstra på, at kattene ikke legger seg på ungen.

Skrevet

Kattenett..

Til seng og til vogn.

Skrevet

Heeeeeeeeeeelt enig:-)

Skrevet

skulle egentlig si at jeg var enig i forrige innlegget ditt.. katter er helt ok:-) og, de bør få bo der de har bodd selv om det kommer barn !!!

Skrevet

Har aldri opplevd at katta har lagt seg på barna mine, ei heller besteforeldrenes katter. Det har nok skjedd at katter har lagt seg i vogn og sete, men har aldri opplevd at en katt er interessert i å legge seg oppi når plassen er opptatt.

Skrevet

Ja Kattenett..hvis dørene må stå åpne. Men det beste er å å holde dørene igjen og heller bruke baby-alarm når den minste våkner.

Om man bor på bakke-nivå med vinduer åpne er kattenett en fordel.

De fleste katter spretter vekk hvis de kjenner noe bevegelse der de ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...