Enliiitentil? Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Må finne en pris, er til ei barndomsvenninne, så føler at jeg ikke kan ta for mye heller. 20 bodyer/gensere 3 kjoler 10 bukser/sparkebukser 5 par sokker 2 dresser, inkl en ny bamsedress 2 sett med sengetøy 1 babybjørn fra 1999 2 amme-bh'r, en er så og si ny 4 sett 2 strømpebukser 5 pysjer alt i str. 50-62
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Det hele kommer jo ann på hva slags merker klærne har (altså hva du ga for det nytt) Hva slags stand de er i (om det er flekker, nupper o.l.) Snuppa har noen kjoler som var ganske dyre og som fortsatt ser helt nye u, skulle jeg ha solgt de så hadde jeg tatt litt over halv pris.. HM bodyer som jeg har gitt 40-60 kr for og som gjene er et plagg som blirendel brukt hadde jeg bare gitt bort. Pene petit bateau bodyer hadde jeg kanskje tatt 10-20 kr for hvis de var uten fekker o.l.
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Som Mami sier, kommer an på merkene og i hvilken grad de er brukt. Kan du si litt mer om de?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Tror rett og slett jeg hadde bare gitt det vekk.. Spesielt hvis det er ei venninne..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Stapp alt i poser og ta 50-100 kr posen alt ettersom hva nypris var. Fek`s sorter billige og dyrere klær og ta litt mer for posen med dyrere klær i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå