Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har hørt man ikke skal bruke vibrator, fordi det kan føre til for tidlig fødsel. Kan man bruke det til å sette igang fødsel tro? Er snart 2 uker på overtid og lei!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Du kunne jo prøve:) Tror ikke vibrator setter igang fødsel sånn egentlig...iallefall ikke noe som er bevist...men siden du allerede er 2 uker på overtid kan d jo starte når som helst uansett...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 tviler sterkt, bruker det daglig og gjort det hele graviditeten...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Er "bare" 10 dager da, så sker det ikke noe, blir jeg ikke satt igang før torsdag tror jeg. Uff, er så lei av å vente. Kan vel ikke skade med litt dirring, vel. hehe.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 har hørt det kan forstyrre hjerterytmen til babyen, at det er derfor man ikke skal bruke den...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 skal ikke bruke den oppi det er visst ikke bra, men utenpå går jo fint. Orgasme kan jo sette litt fart på ting det;)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Men hvis vibrator kan forstyrre hjerterytmen til babyen så må jo vanlig sex også gjøre d da, å d er jo lov til å ha sex i svangerskapet,...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Har lest at de ikke har funnet noe bevis paa at det forstyrrer hjerterytmen til babyen. Det er sikkert bare "overtro" eller noe de har funnet paa nok en gang for aa undertrykke sexlivet til damene :-))))
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har også hørt at det med hjerterytmen ikke er bevist. Vanlig orgasme har jeg hatt flere ganger de siste dagene, uten effekt. Så det må nok mere til ja. -HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 det er jo litt forskjell på en vibrator og en tissetass da. Sambisen min vibrerer i allefall ikke på den måten:P
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Har bare hørt at det ikke er bra jeg, har aldri hørt om forskning eller tester eller noe sånt, bare hørt at det kan forstyrre hjerterytmen.. Men nå er det jo mye rart som blir sagt... Og til deg Litjtupsi m/September baby:) så er det vibrasjonene fra vibratoren enkelte mener kan forstyrre, og en penis vibrerer jo ikke.. Ikke som jeg har vært borti i allefall... hehe:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Hehehe! Nei, sånne peniser har ikke jeg vært borti heller. Vanskelig å vite hva man skal tro på da. Hva som er bra og ikke bra. Disse kjerringrådene funker iallefall ikke.. Kanskje det med samleie, men jeg kan jo ikke tvinge meg på gubben flere ganger om dagen. hehe. -HI
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 legen min sa det var helt stuerent å bruke vibrator, det er ikke på noen måte bevist at det forstyrrer noe som helst annet enn naboene om du er høylytt når du driver på
jentebabymom Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 det går bra ja.brukt min igjennom 8 mnd jeg.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Okay:) Det er jo så mye rart man leser om på nettet... Har lett for å bli litt hysteri noen ganger føler jeg:) men men:) Vi får kose vårs som best vi kan... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå