Topmodel Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 gutten på 3 uker har kolikk. han mye urolig på dagen hva skal jeg gjøre? hva bor jeg unngå å spise?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hei du=) Jeg har hørt at kollik ikke kommer av det du spiser. men det er jo en rekke ting man kan holde seg unda da. du kan tenke sånn at det du blir rar i magen av blir iallefall babyen din det av. men jeg annbefaler fot soneteapi er knall. mamma og pappa hadde det på meg når jeg var liten og mine søsstre brukte han til alle sine barn og hvis henrik får det så skal jeg gå til han. 2 behandlinger og de blir bra.
manonym Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Vet du at det er kolikk? Altså, har du prøvd å kutte ut matvarer for å se om det er det han reagerer på?? De sier at babyer KAN reagere på erter, kål, jordbær, sjokolade, melkeprodukter, reker, brus. Det var det jeg kom på i farten.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 har du bæresele? jeg har hvertfall hørt det at enkelte barn med kollikk roer seg hvis de blir båret rundt i den ...
Nesly Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Det er nok ingenting som hjelper dokumentert mot kolikk tror jeg desverre.... Hadde samme problemet da min gutt var på den alderen. Kan trøste deg med at det blir bedre! Hos min gikk det over da han var 3 mnd, helt etter boka.. Det eneste som "hjalp" for oss (dvs- fikk han til å skrike litt mindre..) var å bære han mye.. amme ofte... og sukkervann kan kanskje hjelpe litt.. er kanskje verdt et forsøk.. Lykke til, og husk på å hvile deg ofte-få avlastning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå