Gå til innhold

Da har jeg sagt hade til forloveden min :(:(:(:( trenger raad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

AA som jeg hater UDI akkurat i dag. :( Forloveden min reiste nettopp til India og jeg reiser til Norge i morra (vi har bodd sammen i London), og jeg ANER IKKE naar jeg kommer til aa se han igjen. Men regner med at det tar hvertfall 8 mnd som det staar paa UDIs hjemmeside.

Vi gifter oss 7 juni 2008, dvs at det er ikke mye tid aa plalegge paa om vi skal vente til han kommer. Er det noen som har noe foralg til aassen vi kan gjoere planlegginga litt koselig over tlf/internett??? Vi har kirke og lokale allerede, og mye av ting som skal kjopes inn er bestemt, men er jo planene for selve dagen og saant igjen da. Trenger litt raad til aassen jeg kan faa han til aa foele seg involvert selv om han er paa andre siden av verden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff....stakar deg da!! msn og webcam er mitt forslag! Lykke til med planlegging og bryllupet!

Skrevet

Msn og webcam, absolutt! Vis ham det du vurderer å bruke til bryllupet (ikke kjolen, men alt det andre krimskramset). Send linker til bakeriet dere vil bruke, eller andre butikker. Involver ham i alt han orker å bli involvert i :0)

Og så kan du poste ting som f.eks stoffprøver, servietter og annet :0) Da får han både sett deg, pratet med deg og fått prøver på ting du lurer på om dere skal ha. Legg ved et koselig brev, så blir han nok glad.

Lykke til med planleggingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...